شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از اشخاصی که به وام 200 میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن 9 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    چه عجب یه وام با قیمت بیشتر در نظر گرفته شده بلکه بشه باهاش یه تیکه وسیله گرفت

  2. Emadmohamadi گفته:

    بانک سینا واقعا بانک خیلی خوب و وقت شناسیه من دوسال پیش وام گرفتم برای خرید خونه سر موقع واریز شد بابت اقساط هم اذیتی ندارن

  3. حمید هدایت گفته:

    بنده بازنشسته هستم و حقوق ماهیانه دارم و به حسابم واریزمیشه تازه بعدازمردنم بازهم حقوق دارم که تبدیل میشه به مستمری حالا بااین تفاضیل میشه خودم ویااعتبارحقوقم ضامن بشه و بنده این وام روبگیرم سه ماه دیگه مدت قرارداد اجاره خونه تموم میشه عذاگرفتم که چه گ,,,,ی بخورم تاشرمنده زنم نشوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز