شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چیست؟

مشتریان بانک تجارت که به دریافت وام 200 میلیون تومانی «طرح پویا برتر این مجموعه مایل هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک تجارت در صورتی امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی این مجموعه را دارند که حداقل دو ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. طی این مدت نیز دو درصد سود به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. سود خود وام 7 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. واجدان شرایط درخصوص ضامن رسمی، امکان معرفی یک کاسب با جواز کسب به اضافه یک سفته یا چک معتبر را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی از خدمات و دستاوردهای بانک تجارت را بشناسید

بانک تجارت سال 1358 از ادغام 11 بانک مختلف به وجود آمد و در سال 1360 یک بانک دیگر هم در آن ادغام شد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی اعم از خدمت مربوط به تشکیل سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه، الکترونیک و ارزی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح کیفیت سال 2009، گواهی کیفیت، جایزه یورومانی سال 2004 و 2007، ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات، تندیس بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چیست؟

  1. مران گفته:

    کدوم وام اصلی بانکها وام نمیدن اگرم باشه برای اشناها و خودشون هست. سپرده هم میگن دوسه ماه بزار تا بخشنامه بیاد یعنی عملا ملت معطل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز