شرایط لازم برای دریافت وام کم بهره 200 میلیون تومانی از بانک سپه

لست سکند

بانک سپه به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان و تنوع بخشی خدمات خود، اقدام به ارائه تسهیلات در قالب طرحی به نام «نگین میثاق» کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بانک اول، مشتریان واجد شرایط این امکان را دارند تا از طریق افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک در بانک سپه، برای تسهیلات طرح نگین میثاق درخواست دهند. حداکثر مبلغ این وام 200 میلیون تومان بوده و سود آن هم 5 تا 18 درصد اعلام شده است. اما متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن معتبر بانکی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این نوع وام هم 60 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی امکان درخواست این وام را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. برای درخواست این وام، متقاضیان باید مدارک شخصی، اطلاعات لازم درباره میزان حقوق خود و ضامن‌ها را هم به بانک ارائه دهند. ضمنا پرداخت هزینه اعتبارسنجی و تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات این طرح هم برعهده خود متقاضی است.

میزان اقساط وام طرح نگین میثاق چقدر است؟

میزان قسط وام با توجه به مبلغ وام، سود تعیین شده و مدت زمان بازپرداخت متفاوت است. به عنوان مثال در صورتی که بانک به فردی حداکثر مبلغ وام را بپردازد و میزان سود را هم 5 درصد تعیین کند، این شخص طی 60 ماه باید 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان قسط بدهد. کل سود این مبلغ وام با شرایط مذکور 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود. در مجموع مبلغ رقم پایانی وام و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان می‌شود. قاعدتا مبلغ اقساط و سود وام برای نرخ سود 18 درصد، متفاوت از این مبلغ خواهد بود.

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز