جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک رسالت + مبلغ اقساط

بانک رسالت به منظور تسهیل سفر زیارتی فرهنگیان قصد دارد تا به متقاضیان واجد شرایط قشر فرهنگی کشور، 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح جدید پرداخت وام سفرهای زیارتی فرهنگیان به عتبات عالیات به تازگی در بانک رسالت آغاز شده است. بانک رسالت به همراه وزارت آموزش و پرورش و شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس، از زیرمجموعه‌های تابع صندوق ذخیره فرهنگیان، سعی کرده که زمینه سفر بهتر و راحت فرهنگیان را به اماکن زیارتی فراهم کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق آخرین اخبار روابط عمومی بانک رسالت، حداکثر مبلغ این تسهیلات برای فرهنگیان 30 میلیون تومان بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن هم 24 ماه اعلام شده است. با توجه به اینکه تمامی وام‌های پرداختی بانک رسالت از نوع قرض الحسنه محسوب می‌شوند، در هنگام بازپرداخت اقساط سودی به آن‌ها تعلق نخواهد نگرفت. تنها یک مبلغ کارمزد از وام گیرنده دریافت می‌شود که درباره این وام مشخص نیست. ولی معمولا این مبلغ بین 2 تا 4 درصد قرار دارد.

جزئیات بیشتر درباره وام زیارتی فرهنگیان بانک رسالت

فرهنگیان واجد شرایط، اعم از شاغل و بازنشسته، به منظور دریافت این وام باید در یکی از کانون‌های همیاری اجتماعی ثبت نام کرده و سپس در سامانه موکب یا زاگرس تراول، گزینه سفر زیارتی را انتخاب و نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

قبلا هم بانک رسالت وام سفرهای زیارتی را به فرهنگیان پرداخت می‌کرد که با وقوع کرونا متوقف شد. اما اکنون این خدمت دوباره از سر گرفته شده و برای متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود.

برای این مبلغ وام، با توجه به مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه، میزان هر قسط یک میلیون و 363 هزار و 636 تومان خواهد بود. میزان کارمزد هم در مبلغ قسط اول و سیزدهم موثر است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز