شرایط فروش ام وی ام ایکس 22 پرو مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

به زودی محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند. ماشین های اسپرت و جوان پسند مانند ام وی ام ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو هم در این فهرست قرار دارند تا سبد محصولات مدیران خودرو را به رخ رقبا بکشند.

به گزارش کاماپرس، شرایط عرضه محصولات مدیران خودرو در سامانه جامع خودرو اعلام شده است که در ادامه بررسی می‌شود؛

براساس بخشنامه فروش، این محصولات با افزایش قیمت همراه شده‌اند و به طور میانگین، محصولات ام وی ام و فونیکس با افزایش قیمتی حدود 100 میلیون تومان عرضه خواهند شد.

در این طرح، ام وی ام ایکس 22 ام تی اسپرت لاکچری در رنگ‌های سفید اسپرت و نوک‌مدادی اسپرت با مبلغ 615 میلیون تومان، ایکس 22 پرو آی ای توربو در رنگ‌های سفید اسپرت، مشکی و نوک‌مدادی اسپرت با قیمت 842 میلیون تومان، آریزو 5 توربو آی ای با قیمت یک میلیارد و 10 میلیون تومان و ایکس 55 پرو آی ای با قیمت یک میلیارد و 220 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی عرضه خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

راز آسمان پایتخت

در این طرح همچنین محصولات برند فونیکس نیز عرضه می‌شود که تیگو 7 پرو اکسلنت در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی یک میلیارد و 630میلیون تومان، آریزو 6 پرو اکسلنت سفید و مشکی با قیمت یک میلیارد و 390 میلیون تومان، اف ایکس پریمیوم با رنگ‌های سفید اسپرت، مشکی و نوک مدادی با قیمت یک میلیارد و 730 میلیون تومان، تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پریمیوم در رنگ‌های سفید، مشکی، و نوک مدادی عرضه می‎شوند که قیمت آن‌ها به ترتیب 2 میلیارد و 620 میلیون تومان و 2 میلیارد و 210 میلیون تومان است.

مدل محصولات 1402 خواهد بود که سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده است و این محصولات طی تیر تا اسفندماه 1402 تحویل مشتریان می‌شود.

 

مشخصات خودرو ام وی ام ایکس 22 پرو

خودرو ام وی ام ایکس 22 پرو به موتور 3 سلیندر 12 سوپاپه توربوشارژ تجهیز شده که حجمی برابر با 998 سی‌سی دارد. این خودرو توان تولید 102 اسب بخار در 5500 دور دقیقه و گشتاوری برابر 150 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه دارد که این نیرو تولید شده از طریق جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این محصول طی 14.2 ثانیه به شتاب 100 درصدی می‌رسد که حداکثر سرعت این خودرو 172 کیلومتر در ساعت است. این خودرو حجم باکی برابر با 50 لیتر دارد که در داخل شهر 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر و خارج از شهر 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت دارد. گفتنی است که ام ایکس 22 پرو دارای استاندار آلایندگی یورو 6 است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “شرایط فروش ام وی ام ایکس 22 پرو مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

  1. هانیه عزیزی گفته:

    من ۷۳۲تومن به زور و بدبختی تهیه کردم ایکس ۲۲پرو بگیرم، خوابیدن بیدارشدن ۱۱۰تومن افزایش قیمت زدن ، و من باز باید بشینم تماشاکنم.خدا ازشون نگذره

  2. رضا گفته:

    همه پول را اولش میگیرند بعد یه سال دیگه ماشین میدهند یا اولش نصفش را میگیرند اصلا اشاره نکردند که پیش پرداخت چقدر است؟؟؟

  3. سید گفته:

    با سامانه ۱۲۴ وزارت صمت هم تماس گرفتم و شکایت کردم که چه وضعشه ، این خودرو ساز به کی پشتش گرمه که توی ۲ ماه ۳ بار افزایش قیمت داده

  4. سعید گفته:

    خدا لعنت کنه هم قیمت و بردن بالا هم تحویل و کردن یک ساله فقط میخوان پول بره تو حساب مسدود بشه یک سال تا نقدینگی بانکها بره بالا و مردم هم هر روز بدبخت تر بشن مهم نیست

  5. مهدی گفته:

    علت افزایش قیمت مدیران خودرو چیه .به نظر اجبار وزارت صمته که بازم اجحاف در حق مصرف کننده س .خود مدیران با شرایط نقد و اقساط میداد.حالا مصرف کننده باید بره نقد.قیمت بالاتر پرداخت کنه تازه به دلال ۲۰۰ الی ۳۰۰ بابت حواله بده.
    اینست حقوق مصرف کنندهههههه

  6. شهرام گفته:

    من میخواستم x22pro اقساطی60ماهه ثبت نام کنم بااین ماجرا و افزایش قیمت دیگه نمیشه. دیگه mvm هم نمیتونیم بخریم .خدا لعنتتون کنه

  7. محمود گفته:

    X22 pro کجا صدمیلیون افزایش داشته. آبان ماه این خودرو ۶۴۱ میلیون بود در همان زمان ارزش این خودرو کمتر از نصف این مبلغ بود.یکماه پیش شرکت افزایش قیمت داد شد ۷۳۳ میلیون ۶ اسفند با همین قیمت آگهی فروش دادند که وزارت صمت نزاشت فروش انجام بشه دو روز بعد قیمت جدید اعلام شد ۸۴۲ میلیون. ملت میداند که تمامی دولت ها بخصوص این دولت باعث تورم و گرانی هستند. خدا باعث و بانیای فقیر کردن ملت ایران نیست و نابود کنه به همراه خانوادشون الهی آمین.

  8. ناشناس گفته:

    ما نشتیم و فقط نفرین میکنیم و فحش میدیم که هیچ فایده ای بحالمون نداره.این کار هیچ تاثری در به خود آومدن مسئولین هم نداره.ما شدیم خمیر اسباب بازی هر طور که دلشون میخواد ما رو شکل میدن

  9. حسن گفته:

    ایکس ۲۲ دستی در مدت یک ماه از ۵۳۲ میلیون به ۶۱۵میلیون تومان رسیده کجا نظارت وجود داره با دلار چند حساب میکنند؟

  10. علی گفته:

    خسته شدیم از این وضعیت . با خودم گفتم میرم اون دنیا هم به من حوری میدن هم یک ماشین مدل بالا . اینو یه بزرگی به من گفت…….خدایا شکرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز