شرایط فروش اقساطی ساینا اس با استاندارد 85 گانه

از سال 1395، خودرو ساینا وارد بازار ایران شد تا با تیبا معمولی و تیبا 2 رقابت کند و رونقی به فروش شرکت سایپا بدهد. ابتدا، شرکت سایپا مدل SAINA را در دو تیپ SX و EX معرفی کرد؛ اما بعد از مدتی تیپ SX را از بازار کنار گذاشت و فقط نسخه EX را عرضه کرد. در سال 1402، مدل دوگانه سوز ساینا S و نسخه اتوماتیک آن نیز وارد بازار شد. تفاوت‌های ظاهری این مدل با نسخه معمولی وجود دارد، اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نکرده است.

ساینا یک خودرو جمع‌وجور خانوادگی است که نسبت به پراید و تیبا انتخاب بهتری محسوب می‌شود. علاوه ‌بر این، قیمت ساینا صفر کارخانه یا بازار آزاد نسبت به قیمت ماشین‌های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و خودرویی جدید بین ماشین‌های ایرانی به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی ساینا اس با فرمان دی و استاندارد 85 گانه می‌پردازد.

برای خرید سانیا اس صفر مدل 1402 به صورت اقساطی لازم است حداقل 50 درصد از قمیت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود، 50 درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 14 و 30 ماهه پرداخت کرد. در این فروش اقساطی تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

قیمت ساینا اس صفر 429 میلیون تومان است و 50 درصد آن نیز 214 میلون و 500 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرایط فروش اقساطی ساینا اس با استاندارد 85 گانه-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی ساینا اس

ساینا در سال 1397 به عنوان اولین خودرو ایرانی که مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT معرفی شد. این سدان که روی پلتفرم X200 تولید شده، از یک موتور چهار سیلندر M15 استفاده می‌کند. موتور ساینا می‌تواند 87 اسب بخار قدرت در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید ‌کند.

شتاب صفر تا صد SAINA با جعبه دنده 5 سرعته دستی 12.8 و با گیربکس اتوماتیک 13 ثانیه به طول می‌انجامد. وزن ساینا 1085 کیلوگرم بوده و 50 کیلوگرم بیشتر از تیبا وزن دارد. سایپا مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر را 7 لیتر اعلام کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپاسپند خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی ساینا اس با استاندارد 85 گانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز