شرایط رزرو اتاق در هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم - کاماپرس
لست سکند

محله تکسیم، یکی از معروف‌ترین مناطق استانبول است و دلیل اینکه بسیاری از گردشگران، این محله را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، انجام طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های متفاوت مانند بازدید از اماکن تاریخی، گشت و گذار در مراکز خرید و تماشای جاذبه‌های طبیعی این محله است‌. بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره استانبول در تکسیم ساخته شده‌ است. هتل اکسیدنتال تکسیم نیز یکی از این هتل‌ها است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی محله تکسیم استانبول و معرفی هتل اکسیدنتال تکسیم و امکانات و موقعیت مکانی آن ‌پرداخته است.

آشنایی با محله تکسیم استانبول

محله تکسیم در منطقه بَی اوغلو واقع شده است و میدان تکسیم نیز که از مشهورترین مکان‌های استانبول است، در این محل و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این مکان علاوه بر هتل‌ها و رستوران‌ها، اماکن تاریخی، توریستی و باستانی، محلی برای اجتماعات عمومی است. این میدان همچنین دارای بنای یادبود جمهوری ترکیه، روز آزادی و پیروزی است و مردم معمولاً برای عکس گرفتن مقابل آن دور هم جمع می‌شوند. در نزدیکی تکسیم، بسیاری از برندهای معروف دنیا شعبه‌ دارند. از دیگر ویژگی‌هایی این میدان می‌توان به دسترسی راحت به حمل نقل عمومی اشاره کرد. در میدان تکسیم و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توان افرادی که مشغول نواختن آهنگ هستند را تماشا کرد.

هتل های استانبول - کاماپرس

یکی از خیابان‌های منتهی به میدان تکسیم خیابان استقلال نام دارد که به صورت سنگ فرش بوده و مخصوص پیاده‌روی است و تنها از میان آن تراموا عبور می‌کند. علاوه بر خیابان استقلال، فرهنگسرای آتاتورک، برج گالاتا و سایر مکان‌های دیدنی نیز در این محله قرار دارند. از سواحل استانبول نزدیک میدان تکسیم نیز می‌توان به ساحل فلوریا گونز، پارک ساحلی کازلی چشمه و ساحل آتارلی اشاره کرد. مرکز خرید بی اوغلو ایش، فروم استانبول، جواهر و  ترکوز پاساژ نیز معروف‌ترین مراکز خرید نزدیک تکسیم به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

معرفی هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم از هتل‌های چهار ستاره در منطقه تکسیم استانبول است. هزینه رزرو اتاق در این هتل به زمان سفر بستگی دارد. از نظر مسافران، بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت آن (9.4 از 10) و کمترین امتیاز آن نیز بابت صبحانه (7.2 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی خوب 8.7 از 10 را کسب کرده و ارزش خرید آن 8.5 از 10 است.

هتل اکسیدنتال تکسیم

امکانات هتل اکسیدنتال تکسیم

از جمله امکانات هتل اکسیدنتال تکسیم می‌توان به پارکینگ، دو رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های سیگار ممنوع، فامیلی روم، اینترنت،  باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ اشاره کرد. در کل محیط هتل امکان دسترسی رایگان به وای فای وجود دارد. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع ، مینی‌بار و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، دستگاه قهوه و کتری برقی هستند. حمام خصوصی اتاق‌ها نیز دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. میز پذیرش 24 ساعته نیز خدمات اتاق را به مهمانان ارائه می‌دهد. خدمات خشکشویی و اتوکشی در این هتل با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل اکسیدنتال تکسیم عبارتند از اتاق معمولی، خانوادگی، سوپریور، سوئیت جونیور و سوئیت پرزیدنتال که بعضی‌ از آن‌ها همراه با تراس بوده و قیمت هر کدام از این اتاق‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود، متفاوت است.

هتل اکسیدنتال تکسیم

موقعیت مکانی هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم تا فرودگاه استانبول حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا گوکن نزدیک به 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا میدان تکسیم استانبول 400 متر فاصله دارد که به صورت پیاده می‌توان این فاصله را حدود ۵ دقیقه پیمود. همچنین می‌‌توان با متروی تکسیم که در فاصله کمی از این هتل قرار دارد، به سایر مکان‌های مرکزی شهر مانند بافت تاریخی سلطان احمد، برج گالاتا و امثال آن دسترسی داشت. مرکز خرید دمیرورن استقلال مال نیز نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل اکسیدنتال تکسیم است.

رزرو اتاق در هتل اکسیدنتال تکسیم با “بیسان گشت”

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی را به صورت مستقیم اجرا می‌کند.

گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور استانبول یا اتاق در هتل اکسیدنتال تکسیم می‌توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند یا به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز