شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی چیست؟ + میزان اقساط

مشتریان بانک کشاورزی که نیاز به تسهیلات دارند می‌توانند با افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه و واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، وام 300 میلیون تومانی طرح «مهر ماندگار» را دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند و سپس برای این تسهیلات درخواست بدهند. سود این وام برحسب ضریب برابری تسهیلات تعیین شده و بین 10 تا 14 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام باید برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی مبلغ 100 هزار تومان پرداخت کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. کل سود تسهیلات، 23 میلیون و 233 هزار و 623 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آخرین اخبار مربوط به یکی از وام های تکلیفی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال 1312 با هدف حمایت از بخش کشاورزی و دیگر بخش‌های مرتبط با آن شکل گرفت و از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات اعم از خدمات سپرده‌ای، صندوق امانات، تسهیلات و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

بانک کشاورزی همواره در پرداخت انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی پیش قدم می‌شود. این مجموعه از ابتدای سال 1402 تاکنون به 2 هزار و 686 نفر از متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ازدواج، این وام را پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی چیست؟ + میزان اقساط

  1. سوگل اژدری گفته:

    با 300 میلیون تنها کاری که میشه کرد این که یه جا رو تو مناطق جنوب شهر تهران بشه اجاره کرد وگرنه مبلغ بالایی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز