شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک رفاه چیست؟

مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط بانک رفاه با طرح «حرکت» امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید مدت زمانی به مقدار مشخص در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک رفاه به آن دسته از مشتریانی که در یکی از شعب سپرده جاری، بدون دسته چک، داشته باشند تا 300 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که شش تا 9 ماه ازمدت سپرده گذاری و خواب پول آن گذشته باشد. میزان سود این تسهیلات بین 1 تا 17 درصد بوده و براساس زمان سپرده گذاری تعیین می‌شود. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و با در نظر گرفتن سود 17 درصدی، میزان هر قسط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود وام 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره برخی از خدمات بانک رفاه و دستاوردهای آن بدانید

بانک رفاه کارگران در راستای سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران و با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه خدمات مختلفی از قبیل ارائه تسهیلات، افتتاح سپرده، خدمات ارزی، اینترنت بانک و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته نشان‌های برنزین سی2 از پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مد 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال 1400 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز