شرایط دریافت وام 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی بانک ملت چیست؟

افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت هستند، امکان درخواست برای وام 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی طرح «پذیرندگان ملت» را دارند. این وام براساس رتبه اعتباری حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده جاری داشته باشند. داشتن حداقل میانگین حساب سه ماهه برای دریافت این تسهیلات ضروری است. افرادی که خواهان این وام هستند باید سند ملکی و پروانه کسب ارائه دهند. حداکثر سود این وام 18 درصد و سقف زمان بازپرداخت 48 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس مبلغ وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 93 میلیون و 999 هزار و 999 تومان است. کل سود وام 1 میلیارد و 311 میلیون و 999 هزار و 940 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 4 میلیارد و 520 میلیون و 479 هزار و 940 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

بانک ملت در یک نگاه

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال 1358 از ادغام بانک‌های تهران، بیمه ایران، ایران و عرب، بین المللی ایران، اعتبارات تعاونی و توزیع و چند بانک دیگر به وجود آمد. مهم‌ترین راهبرد این مجموعه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. رشد و بهره وری بانک، سوددی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و همچنین فرآیندهای مربوط به سود و … از جمله اهداف این بانک هستند.

کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودی، مقام نخست در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌های دولتی، مقام اول از سوی موسسه بین المللی د بنکر و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز