شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان

بانک پارسیان به متقاضیان واجد شرایطی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت داشته باشند، وام 1 میلیارد تومانی اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام بانک پارسیان در قالب طرحی به نام «نوید» ارائه می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات 1 میلیارد تومانی هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است. البته در زمان مسدودی سپرده، به آن سود بانکی هم تعلق می‌گیرد که برحسب سود وام پنج یا هشت درصد خواهد بود. سود این تسهیلات به مدت زمان بازپرداخت وام بستگی دارد و بین چهار تا 18 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود 8 درصدی و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط 20 میلیون و 276 هزار و 394 تومان است. کل سود وام 216 میلیون و 583 هزار و 657 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 1 میلیارد و 203 میلیون و 453 هزار و 333 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

انواع خدمات بانک پارسیان؛ از آغاز به کار تا امروز

بانک پارسیان از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در قالب‌های سپرده‌های ریالی، خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه در نظر دارد تا در آینده با ارائه خدمات متنوع و مناسب رضایت حداکثری تمامی ذی نفعان خود را به دست آورد.

این بانک به مشتریان خود توجه زیادی دارد و در قالب باشگاه مشتریان خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. اخیرا این مجموعه جوایز قرعه کشی‌های اخیر باشگاه مشتریان را طی یک مراسم جداگانه به برندگان اهدا کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز