راحت ترین شیوه دریافت وام از بانک‌ها

بانک مرکزی قصد ارائه روشی را دارد که متقاضیان وام‌های بانکی امکان دریافت آسان تسهیلات مورد نظر خود را داشته باشند. حمید آذرمند، مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی، بیان کرده روش آسان سازی دریافت وام با کارت‌های رفاهی اجرایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اکوایران، آذرمند بیان کرده که سال گذشته بانک مرکزی به منظور تنوع بخشی وثایق و آسان کردن شرایط وام دهی، شیوه نامه کارت رفاهی را به بانک‌ها ابلاغ کرد. برنامه سال جاری این است که این شیوه نامه ارتقا پیدا کند و حدود آن وسیع‌تر شود. بانک مرکزی در این شیوه نامه‌ها پیش بینی کرده، خانوار زمانی که کارت رفاهی را دریافت می‌کند بتواند با وثیقه‌های متنوع و آسان‌تری تسهیلات مورد نظر خود را دریافت کند. براساس گفته آذرمند، از جمله این وثیقه‌های پیش بینی شده، سهام عدالت، عواید آتی خانوار و مستمری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چگونگی دریافت وام با وثیقه گذاری سهام عدالت

در روزهای اخیر سامانه ستاره رونمایی شد که مشتریان با استفاده از این درگاه امکان دریافت وام با ضمانت سهام بورسی و عدالت را دارند. البته پیش از این بانک‌های تجارت و ملی به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت به مبلغ 7 میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌داد. به گفته محسن خدابخش، عضو هیئت مدیره سازمان بورس، تاکنون 350 هزار سهامدار عدالت با استفاده از سهم خود وام دریافت کرده‌اند.

آریاک سفر

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات از طریق سهام عدالت هستند باید به سامانه جامع اطلاع مشتریان بازار سرمایه مراجعه و در آن ثبت نام کنند. در صورت انجام موفقیت آمیز فرآیند احراز هویت و نهایی شدن ثبت نام در سجام، متقاضیان باید به به نرم افزار بانک ملی ایران مراجعه کرده و برای وثیقه گذاری سهام عدالت به منظور دریافت وام درخواست دهند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز