شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی بانک کارگشایی

اشخاصی که خواهان دریافت وام 25 میلیون تومانی در مقابل ترهین طلا هستند، امکان استفاده از وام بانک کارگشایی را دارند. بانک کارگشایی یکی از واحدهای بانک ملی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، افرادی که نزد خود به عنوان سرمایه طلا و جواهر نگهداری می‌کنند با تحویل 50 گرم از این فلزات گرانبها به بانک کارگشایی، امکان دریافت وام 5 میلیون تومانی را دارند. البته متقاضیان وام با این شرایط، در صورتی که 100 گرم طلای ساخته شده و جواهرات به بانک کارگشایی تحویل دهند، در قالب قرارداد جعاله امکان دریافت وام 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. حداکثر سقف فردی تسهیلات این مجموعه، 25 میلیون تومان است که در قالب یک فقره تسهیلات جعاله ضروری و یک فقره وام قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نحوه پرداخت اقساط وام 25 میلیون تومانی

متقاضیان دریافت وام 25 میلیون تومانی نیازی به ارائه ضامن ندارند و فقط باید مقدار مشخص شده‌ای از طلا و جواهرات را در رهن بانک بگذارند. روش پرداخت اقساط هر دو نوع تسهیلات قرض الحسنه و جعاله این بانک به صورت ماهیانه نیست. دریافت کنندگان این تسهیلات باید یکسال بعد، اصل وام را به همراه سود آن به بانک بازپرداخت کنند. چنانچه اصل و سود وام در تاریخ سررسید یکساله پرداخت نشود، بانک به ازای هر ماه تاخیر، یک درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی وام گیرنده اضافه می‌کند.

آریاک سفر

لازم به ذکر است سود تسهیلات 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی چهار درصد و کارمزد آن هفت درصد است. سود تسهیلات 20 میلیون تومانی این بانک هم به 20 درصد می‌رسد.

هم اکنون این بانک سه شعبه فعال در تهران، 13 شعبه و 42 دایره در سایر استان‌ها دارد که به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز