شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران با نرخ سود کمتر از مصوب بانک مرکزی

حقوق بگیران تامین اجتماعی که واریزی حقوق آن‌ها به بانک رفاه کارگران است، امکان درخواست تسهیلات طرح «رفاه کالا» این مجموعه را دارند. حقوق بگیران از طریق این طرح امکان دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان را خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از تولیدات داخلی اقدام به ارائه طرح رفاه کالا در قالب کارت اعتباری و خرید کالا با شرایط مناسب و نرخ سود کمتر از مصوب بانک مرکزی کرده است. اشخاصی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح رفاه کالا هستید باید فیش حقوقی خود را به شعبه مورد نظر ارائه بدهند. این وام در صورتی که به حقوق بگیر بانک رفاه کارگران ارائه می‌شود که حقوق آن‌ها حداقل 60 درصد از مبلغ اقساط را پوشش بدهد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و امکان پرداخت اقساط آن طی 10 ماه وجود دارد. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را دارند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف حساب بانک رفاه کارگران باید به سایت این مجموعه مراجعه کنند. بانک رفاه شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان این تسهیلات به صورت غیرحضوری نیز امکان دریافت آن را داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی طرح رفاه کالا چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف این تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط در ماه به 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات نیز 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران با نرخ سود کمتر از مصوب بانک مرکزی

  1. ناشناس گفته:

    سلام فکر نمیکنید کسی که مستمری بگیر هست و مستاجر هم هست و به این وام نیاز مبرم دارد چگونه میتواند این قسط کمر شکن را پرداخت کند منتظر جواب هستم حالا اگه نمی‌خواهید بفرستید اون یه بحث جدا داره

  2. بنده گفته:

    باسلام و عرض معذرت یعنی کسانی که بالای 35میلیون حقوق میگیرن میتونن این وامو بگیرن یعنی طراح این خیلی خیلی…کرده

  3. Soheil گفته:

    من مادرم بیمه پدرم میگیره که فتح کرده الان که حقوق زیاد شده ۷۰۰۰۰۰۰میگیره بعد این وام میگه باید حقوق ۶۰ درصد قسط باشه خوب مگه داریم کسی که اینقدر حقوق بگیره از بیمه بعد باید چند میلیون بزاریم روی حقوق بدیم به بانک هیچی نخوریم کرایه خونه ندیم پول اب برق و هزاران چیز دیگه میخوام ندین با این وام دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز