فوری / جزییات دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین طرح تسهیلاتی به نام «پیام» را برای افراد دارای درگاه پرداخت یا دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های خود تدارک دیده است. سقف وام این طرح تسهیلاتی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طبق طرح تسهیلاتی پیام متقاضیان دارای دستگاه یا درگاه پرداخت باید به اندازه دو، سه، چهار یا شش ماه میانگین حساب ایجاد کنند. سپس براساس معدل حساب خود امکان دریافت وام طرح پیام را خواهند داشت. ضمانت اصلی به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی، اعلام شده است.

نرخ سود این وام با توجه به نوع حساب، میزان معدل و نوع قرارداد تسهیلاتی تعیین می‌شود و در کل بین چهار، 18 یا 23 درصد خواهد بود. افراد به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی و معتبر بانک را داشته باشند. افرادی که این تسهیلات را با هر شرایط و نرخ سودی دریافت می‌کنند، ظرف 24 ماه امکان پرداخت اقساط آن را خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که فرد سقف تسهیلات را با نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند، میزان هر قسط برای وی 26 میلیون و 186 هزار و 653 تومان خواهد بود. کل سود وام با شرایط مذکور به 128 میلیون و 479 هزار و 672 تومان خواهد رسید. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 628 میلیون و 539 هزار و 672 تومان خواهد بود.

نگاهی کلی به خدمات بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال 1380 به صورت رسمی جزو بانک‌های کشور شد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات مربوط به سرمایه گذاری، تسهیلات و اعتبارات، بانکداری بین الملل و خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و دیگر خدمات بانکی مرتبط را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز