شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که خواهان وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ویژگی‌ها و مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌شود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

  1. یوسف گفته:

    با سلام و احترام
    خیلی ممنون از این خبر. بنده قبلا از بانک تجارت وام دریافت کرده و تسویه کرده ام و الان هم حسابم فعال نیس و حالت قرض الحسنه داره. ایا میتوانم از این وام که نیاز دارم بهرمند شوم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز