پرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک گردشگری + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر 12 ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بانک گردشگری با ارائه وام 200 میلیون تومانی پارسا چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

بانک گردشگری با هدف متنوع کردن سبد خدمات خود و همچنین در راستای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری، طرح پارسا را تبیین کرده تا از این طریق مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس معدل حساب جاریشان به تسهیلات ارزان قیمت دست پیدا کنند.

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند زی کارت، بسته دارندگان پایانه‌های فروشگاهی، جهادکالا، کارما، دست به نقد، آژانس یار و درنا را نیز برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز