شرایط دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک آینده چیست؟

بانک آینده به منظور حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین برای خدمت رسانی ارزش آفرین به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال زایی سازمان بهزیستی تمامی مناطق، وام قرض الحسنه اعطا می‌کند. این وام 2 میلیارد تومانی تحت شرایطی به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک آینده، کارفرمایان واجد شرایط در صورتی این مبلغ تسهیلات را دریافت خواهند کرد که به ازای طرح‌های اشتغال زایی مناسب ایشان، 20 نفر مشغول کار شده باشند. مبلغ این وام برای مددجویان معرفی شده و واجد شرایط حداکثر 1 میلیارد تومان خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این وام 7 ساله و کارمزد آن 4 درصد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و کارمزد، مبلغ هر قسط 25 میلیون و 974 هزار و 26 تومان است. جمع کل اقساط به 2 میلیارد و 320 میلیون تومان می‌رسد. کل سود وام نیز 320 میلیون تومان اعلام شده است.

آریاک سفر

فعالیت‌ها و افتخارات بانک آینده

بانک آینده از سال 1391 رسما به جامعه بانکی پیوست و فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات و خدمات بانکی، در طرح‌ها و پروژه‌ها بزرگی مثل ایران مال مشارکت داشته است. بانک آینده همواره تلاش کرده به صورت یک بانک تجاری پایبند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهان و داخل کشور باشد. البته برای این مهم نیز همواره در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا عمل کرده و براساس یک دوره برنامه ریزی دقیق فعالیت دارد.

این بانک تاکنون جوایز زیادی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، سرآمدی سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و … اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک آینده چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز