وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی و شرایط دریافت آن

لست سکند

بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایطی که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران هستند، وام 100 میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب «طرح باران» به متقاضیان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 100 میلیون تومانی هستند باید حداقل دو ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود اما حداقل 12 درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط 4 میلیون و 707 هزار و 347 تومان است. کل سود این وام 12 میلیون 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مختصری از خدمات 80 ساله بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های قدیمی ایران است که در جهت حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک نزدیک به 80 سال انواع خدمات را برای تمامی مشتریان خود تدارک دیده اما سعی کرده تا غالب محصولات را به صورت ویژه برای کشاورزان، دامداران و … ارائه دهد. در حال حاضر این بانک با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه در ارائه انواع تسهیلات و خدمات همواره پیشگام است. اخیرا آمار پرداخت وام ازدواج بانک کشاورزی منتشر شده که نشان می‌دهد تسهیلات پرداختی ازدواج این مجموعه در مقاطع زمانی فروردین تا تیرماه سال 1401 تقریبا 92 درصد رشد داشته است. در حال حاضر 23 هزار و 893 نفر نیز در صف انتظار دریافت این وام بانک کشاورزی هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی و شرایط دریافت آن

  1. مهدی گفته:

    این کجاش وام میشه ماهی نزدیک پنج تومان قسط بدی عه عه عه اونی که این وام رو بگیره بخدا عقل نداره

  2. بنده خدا گفته:

    این وام های پرسود از جلوی خود کارمندانش مونده وام های خوب را بین خودشون و بانک های دیگه تقسیم میکنند دیدم که میگم مثلا کشاورزی برا کارمندی سپه وام میگیرن اون ها برای این ها هر جا کم میارن وام با سود نرخ بالا به مردم میدن

    • آرش گفته:

      چرا چرا و پرت میگی . من خودم کارمند بانک هستم . حقوق و مزایای من تا پنجم ماه کفاف نمی ده .بعد تو میگی برای خودشون وام جور می کنن. همین حرفهای بی پایه و اساس شماست که همه کارمندها رو بدبخت کرده دیگه .

  3. ایران گفته:

    این مسئولان بانک کساورزی ازدروغ گوترین مسئولان بانکی کشورهستندهرکسی که توانسته این وانها رو دریافت کنه معرفی کنن پول رو می گذاری سروقت که میشه میگن شعبه اعتبارنداره خیلی راحت وبدون اینکه ذره ای به مشتری اهمیت داده بشه

  4. تریتیکاله گفته:

    دوستان عزیز توجه فرمایند بانک کشاورزی یک بانک تخصصی در زمینه کشاورزی است مثلا به چوپانها وام علوفه میده که آذوقه بره ها را تامین کنند یا وام کود و سم میده به کشاورزان ،حالا گاهی منابع اضافی داشته باشه به فعالیت های غیر کشاورزی هم وام میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز