شرایط دریافت وام فوری از بانک ها

بانک‌ها در قالب طرح‌های مختلف وام فوری به متقاضیان می‌دهند. اغلب این وام‌‌ها در قالب کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی کاربرد دارد یا باید مبلغی از پول سپرده تا مدت طولانی در حساب بانک بلوکه باشد و تنها پول کمی به وام گیرنده پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا وام تحت شرایطی خاص به صورت فوری به متقاضیان اعطا می‌شود. یعنی برای دریافت این وام و استفاده از آن برای خرید یا کارهای مختلف، تحت اختیار خود فرد، باید مبلغ زیادی سپرده طی مدت زمانی طولانی در حساب وی نگهداری شود یا در غیر این صورت بانک مشخص می‌کند که این وام برای چه کاری استفاده شود.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

به طور مثال، بانک آینده در قالب طرحی به نام «کارگشا» تا سقف 20 میلیون تومان وام فوری ارائه می‌دهد. اما متقاضیان این وام باید از 10 درصد مبلغ تسهیلات صرف نظر کنند و آن را در حساب بانکی خود بگذارند. ضمن اینکه برای دریافت این 20 میلیون تومان حتما باید ضامن رسمی، جواز کسب و کار و سفته به بانک ارائه دهند.

آریاک سفر

اطلاع از وام های جدید بانکی:

وام خرید محصولات اسنوا

بانک حکمت ایرانیان به متقاضیان تا سقف 30 میلیون تومان وام فوری با سود 14 درصد می‌پردازد. اما وام گیرندگان تنها می‌توانند از فروشگاه لوازم خانگی اسنوا خرید داشته باشند. ضمنا داشتن حساب قرض الحسنه برای دریافت این وام ضروری است.

مبلغ وام فوری بانک رفاه کارگران از دو بانک دیگر بیشتر است و به 50 میلیون تومان با سود 15 درصد می‌رسد. اما این بانک هم مانند دو مجموعه قبلی تحت شرایطی به متقاضیان وام فوری می‌دهد. اول اینکه متقاضیان باید ضامن رسمی مورد پذیرش بانک برای دریافت این وام فوری را داشته باشند. دوم اینکه افراد با هر مبلغ وام فوری از این بانک تنها امکان خرید لوازم خانگی از فروشگاه اسنوا را دارند و نمی‌توانند این مبلغ را برای سایر امور شخصی خود به کار ببرند.

مرتبط با : بانک آیندهبانک حکمت ایرانیانبانک رفاه
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام فوری از بانک ها

  1. محمد گفته:

    سلام ممنون از زحمات شما من تحقیق کردم وام دویست میلیون تومانی بانک ملی به اینصورت که هفتاد میلیون تومان باید سپرده کنی شیش ماه و دست نزنی بعد بانک سیصد درصد به شما وام میده دوتا ضامن هم میخواد موضوع اول اگه کسی هفتاد میلیون داشت باهاش کارش راه مینداخت دوم الان هیچ اداره ای نامه کسر از حقوق نمیده وضعبت ضامن بسیار بد بانکها واقعا این شرایط ضامن درست کنند بعد وام بدن یکی میبینی اصلا فامیل کارمند نداره شیش ماه پولت خوابوندی بعد ضامن نمیتونی ببری پس عملا مشکل از پایه ویران است

  2. آراس صالحی گفته:

    وام کجا بود اگه بری به بانک مرکزی دسبرد بزنی و دسگیرت کنن برای ازادیت کمتر ضمانت میخوای تا اینکه وامشونو بگیری ضامن کو هفت ماهه دنبال ضامن میگردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز