شاسی بلند چینی تازه وارد به بازار ایران چقدر قیمت می خورد؟

Levdeo شاسی بلند چینی است که قرار است به زودی وارد بازار ایران شود. اما این خودرو تازه وارد با دلار ۲۵ هزار تومانی چقدر قیمت می خورد؟

به گزارش کاماپرس، روز به روز به تعدا خودروهای چینی تازه وارد به بازار ایران، اضافه می شود. حالا نوبت LevdeoT60 شاسی بلندی است که قرار است به زودی در خیابانهای ایران دیده شود.

شاسی بلندی که هنوز به طور قطعی مشخص نیست از طرف کدام شرکت خودروسازی به بازار عرضه می شود، اما اطلاعات دریافتی از منابع رسمی نشان می دهد،‌ شهر خودرو که قبلا فروش و خدمات پس از فروش ریگان خودرو را بر عهده داشته در زمینه عرضه این محصول هم نقش دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

شاسی بلند چینی با ۱۱۲ اسب بخار چه قیمتی دارد؟

آریاک سفر

‌ این شاسی بلند جدید چینی ، با دو پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو 156 اسب بخار عرضه می شود . این خودرو برای سیستم انتقال قدرت به محور جلو دو گیربکس CVT و 5 سرعته دستی دارد.

اما قیمت این خودرو حدود 9 تا 14 هزار دلار اعلام شده است. البته هنوز به طور رسمی این قیمت اعلام نشده است. اما قیمت این محصول در بازار چین نشان می دهد، T60 با قیمتی بین دیگر خودروهای چینی یعنی ام وی ام X22 و ام وی ام X33 به بازار عرضه می شود.

اخبار متعددی از همکاری ماموت خودرو ( نماینده فولکس واگن در ایران) با برند YEMA چین به گوش می رسید و کراس اوور T60 یکی از اصلی ترین گزینه های شروع فعالیت یما در ایران به حساب می آمد، اما ظاهرا در نهایت T60 با برند مادر یعنی Levdeo به خاک ایران قدم می گذارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز