سگ مصدوم با دست شکسته به اورژانس پناه برد + ویدیو

انتشار ویدیویی از پناه بردن یک سگ مصدوم به اورژانس در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

به گزارش کاماپرس، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تکنسین اورژانس مشغول درمان دست شکسته یک سگ ولگرد است. این ویدیو از روز گذشته در اینستاگرام و سایتهای خبری بازدید فراوانی داشته است.

در این ویدیو سید محمد تقی پور تکنسین پایگاه اورژانس جاده ای شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ، دست شکسته سگی را باند پیچی می کند که خودش را به این پایگاه رسانده و از آنها درخواست کمک کرده است.

تقی پور درباره جزئیات این ماجرای عجیب می گوید: عصر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با همکارم به نام صادق آسان در پایگاه جاده ای اورژانس دوراهی باشت شیفت بودیم که هنگام اذان مغرب یک سگ لنگ لنگان از درب پایگاه وارد شد.

وقتی وارد محوطه پایگاه اورژانس شد جلوی ما دراز کشید و دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم که دست سگ شکسته و خونریزی دارد.

آریاک سفر

این تکنسین اورژانس در ادامه به ایسنا می گوید : بلافاصله وسایل امدادی از جمله سرم را از داخل آمبولانس در آوردیم و با شستشوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمان کردیم سپس سگ را به بیرون از پایگاه هدایت کردیم.

البته او بیرون نمی رفت ولی وقتی به او کمی نان دادیم ، وقتی نان را خورد بیرون در پایگاه دراز کشید. برای ما عجیب بود که این سگ چطور به اورژانس پناه آورد و هنگام انجام اقدامات درمانی تکان هم نمی خورد و آرام بود.

تقی پور در پایان می گوید: از ۱۳ سال پیش که وارد کار اورژانس شدم سوگند یاد کردم که به همه انسان‌ها چه مسلمان و چه غیرمسلمان و به همه حیوانات کمک کنم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز