سکه 135 هزار تومان ارزان شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در آخرین روز هفته قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) با کاهش قیمت 135 هزار تومانی مواجه شد و به قیمت 8 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد تب افزایش قیمت‌سکه در حال فروکش کردن است و امروز پنجشنبه 5 تیرماه 99 هم مثل روز گذشته معامله گران سکه، شعله قیمت این کالای سرمایه‌ای پرطرفدار را در راسته بازارهای سبزه میدان و فردوسی و خیابان آبان پائین کشیده اند.

تداوم روند کاهشی سکه یا افزایشی شدن دوباره قیمت آن هنوز قابل پیش بینی نیست اما به نظر می رسد نگاه معامله گران سکه بیش از هر چیز به بازار ارز و قیمت دلار در روزهای آتی دوخته شده است.

جزئیات تغییرات قیمت ها در بازار سکه

بر اساس اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه‌تمام طرح جدید (سکه امامی) امروز 8 میلیون و 260هزارتومان رسید که با توجه به قیمت 8 میلیون و 395 هزار تومانی دیروز، سکه‌تمام طرح جدید 135 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

راز آسمان پایتخت

سکه‌تمام طرح قدیم یا همان سکه‌بهار آزادی نیز در بازار به قیمت 8 میلیون 100 هزار تومان فروخته شد که نسبت به دیروز 100 هزار تومان ارزان تر شد.

آخرین اخبار بازار سکه و ارز را بخوانید:

نیم‌سکه نیز در بازار با قیمت 4 میلیون و 350 هزارتومان معامله شد که نسبت به روز چهارشنبه 50 هزارتومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

برخلاف سکه‌تمام و نیم‌سکه، ربع‌سکه در بازار 10 هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت 2 میلیون و 420 هزارتومان فروخته شد.

سکه‌گرمی نیز به عنوان ارزان قیمت ترین سکه بازار امروز با افزایش 30 هزارتومانی قیمت روبرو شد و به قیمت یک میلیون و 250 هزار تومان به فروش رسید.

یک گرم طلای 18 عیار در بازار امروز 813 هزار و 100 تومان قیمت خورد و یک گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 84 هزار و 100تومان قیمت داشت.

 

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز