سکه در چند قدمی کانال 12 میلیون تومانی توقف کرد

پیرو افزایش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه هم همچنان صعود می‌کند. امروز نرخ طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 4 هزار و 600 تومان بالا رفته و به مرز یک میلیون و 195 هزار و 200 تومانی رسیده است. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با دیروز 0.08 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 11 میلیون و 960 هزار تومانی قرار دارد. برخی از فعالان بازار سکه به 12 میلیونی شدن نرخ این فلز گرانبها امیدوار بودند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همزمان با رشد نرخ دلار در معاملات پشت خطی، امید سکه بازان برای 12 میلیونی شدن این فلزگرانبها زیاد شد. اما نرخ سکه در چند قدمی کانال 12 میلیون تومانی توقف کرد. در صورتی نرخ سکه رشد بیشتری پیدا خواهد کرد که قیمت دلار در محدوده 26 هزار و 500 تومانی تثبیت شود. در غیر این صورت امکان صعود قابل توجه سکه اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار جذاب و خواندنی را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

اونس به محدوده هزار و 800 دلاری بازگشت

شاید یکی از دلایل مهم عدم رشد نرخ سکه تا کانال 12 میلیون تومانی به ریزش مجدد نرخ اونس باز گردد. در حال حاضر قیمت اونس نسبت به روز سه شنبه، 7.4 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 896 دلاری رسیده است.

به نظر کارشناسان بازار طلا، قیمت اونس در مرز هزار و 920 دلاری با یک مقاومت فنی قوی مواجه است. در صورتی که قیمت این فلزگرانبها از محدوده یاد شده عبور کند، صعود بیشتر آن اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر مسئله تنش اوکراین و روسیه به خبر مهم بازار اونس تبدیل شده و بازار این فلزگرانبها به دیگر اخبار و مسائل توجهی ندارد. اما از ماه آینده فدرال رزرو در نظر دارد تا نرخ بهره را افزایش دهد و از این طریق نرخ تورم را کنترل کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز