سکه امامی 100 هزار تومان گران تر شد

براساس گزارش اتحادیه طلا،جواهر و سکه‌تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(امامی) امروز نسبت به دیروز حدود۱۰۰هزارتومان گران شده است.

به گزارش کاماپرس، اگرچه با کاهش نرخ ارز در روزهای ابتدایی هفته گذشته تاحدودی شاهد کاهش قیمت طلا وسکه بودیم اما در هفته جاری هرروز قیمت سکه‌و طلا افزایشی بوده است موضوعی که دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه‌تهران هم به آن اشاره می کند، نادر بذرافشان می گوید: به طور کلی روند قیمت طلا و سکه افزایشی است.
همچنین انس جهانی نسبت به اولین روز هفته حدود ۳۲ دلار افزایش یافت و این موضوع بر بازار‌های داخلی تاثیر گذاشت و سبب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شدالبته رشد نرخ دلار هم بر قیمت طلا و سکه‌بی‌تاثیر نبوده است.

قیمت‌سکه و نیم‌سکه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ( ۶ مرداد ۹۹) در بازار تهران هر قطعه سکه‌تمام بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه‌تهران، با افزایش 100 هزار تومانی به قیمت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
همچنین هر قطعه‌سکه تمام طرح قدیم هم 10 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد، نیم سکه 5 میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.
همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۳۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.
افزایش قیمت‌سکه طی هفته جاری در حالی است که هرقطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز شنبه 10 میلیون و 750 هزار تومان فروخته شد، دیروز وارد کانال 11 میلیون تومان شد و امروز هم 11 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز