سکه از نیمه کانال 12 میلیون تومانی هم رد شد

لست سکند

قیمت طلا در اولین روز هفته جاری باز هم افزایش پیدا کرد و با رشد 10 هزار و 100 تومانی نسبت به دو روز پیش، در محدوده یک میلیون و 273 هزار و 900 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه امامی هم در مقایسه با دو روز قبل 130 هزار تومان دیگر بالارفت و برخلاف تصورات در آستانه مذاکرات برجام در محدوده 12 میلیون و 675 هزار تومانی قرار گرفت. این بیشترین نرخ سکه از ابتدای سال جاری تا به امروز بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و ارز موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ دلار و همچنین اونس طلا باعث افزایش سریع قیمت‌ها در بازار طلا و به خصوص سکه شده است. اندازه حباب سکه با احتساب دلار 28 هزار و 500 تومانی، زیر یک درصد به دست آمده است.

در نتیجه قیمت سکه نزدیک ارزش ذاتی‌اش حرکت دارد و تغییرات احساسی به ثبت نرسانده است. به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، نرخ ارز در مقایسه با پنج شنبه قبل رشد قابل توجهی داشت که همین امر باعث صعودی شدن قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.

راز آسمان پایتخت

اخبار طلا و سکه در روزهای اخیر:

اوضاع اونس طلا چطور است؟

نرخ اونس طلا هم که رشد قابل توجهی پیدا کرده است. در حال حاضر اونس با افزایش 2 درصدی نسبت به روز گذشته در مرز هزار و 865 دلاری قرار دارد. کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران خرد هم به دنبال ثبت بهترین عملکرد هفتگی طلا طی شش ماهه اخیر، نسبت به رشد قیمت این فلز ارزشمند در هفته جاری امیدوار هستند.

قیمت این فلز گرانبها طی یک هفته گذشته به دلیل نگرانی‌ها تورمی موجود، پس از انتشار شاخص قیمت مصرفی آمریکا، به بالاترین حد پنج ماه اخیر خود رسید. فیلیپ استرایبل، استراتژیست ارشد شرکت بول لاین فیوچرز، در گفت و گو با کیتکونیوز بیان کرده که سرمایه گذاران زیادی منتظر این اتفاق بودند. در واقع طلا از سرمایه گذاران در برابر تورم رو به رشد حمایت کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز