سوپر ماشین آلفارومئو 33 استرادال جدید رونمایی شد (ویدیو)

کمپانی ایتالیایی آلفارومئو یکی از محصولات افسانه‌ای خودش را که در دهه 1960 بسیار پرطرفدار بود احیاء کرده و مدل جدید آن را با دو پیشرانه متفاوت روانه بازار کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که آلفارومئو 33 استرادال جدید را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، آلفارومئو 33 استرادال برداشتی جدید و امروزی از خودرو زیبا و افسانه‌ای دهه 60 است. آن طور که اعلام شده است فقط 33 دستگاه از این خودرو اسپرت ساخته خواهد شد و همه آنها نیز پیش فروش شده است. مشتریان می توانند از بین موتور شش سیلندر خورجینی و یا پیشرانه ای با چیدمان سه موتور برقی، یکی را انتخاب کنند.

آلفارومئو 33 استرادال جدید مانند گذشته زیبا و اسپرت است ولی به روزرسانی شده و از چراغ های ال ای دی و اسپویلر فیبرکربنی در قسمت جلو بهره می برد.

راز آسمان پایتخت

موتور شش سیلندر 3.0 لیتری و دو توربوشارژری آلفارومئو 33 استرادال می تواند 650 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب صفر تا صد آن را به 3.0 ثانیه برساند. پیشرانه برقی که از سه موتور برقی بهره می برد نیز قادر است 750 اسب بخار نیرو تولید کند و با یک بار شارژ شدن می تواند مسافتی برابر با 450 کیلومتر را بپیماید. شتاب صفر تا صد این مدل نیز 3.0 ثانیه اعلام شده است.

برای داشتن یک دستگاه آلفارومئو 33 استرادال جدید باید جیب پر پولی داشته باشید چون قیمت کارخانه ای آن 2.6 میلیون پوند اعلام شده است و به احتمال زیاد این قیمت در بازار افزایش خواهد یافت چون همه 33 دستگاه آن پیش فروش شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : آلفارومئو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز