سود سهام عدالت ۴۰۰ هزار تومانی و ۲ نکته مهم که باید درباره آن بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

مرحله اول واریز سود سهام عدالت در آخرین روزهای سال ۹۹ برای گروهی از سهامداران انجام شد، اما هنوز برای خیلی از سهامداران سود ۴۰۰ هزار تومانی یا ۲۰۰ هزار تومانی واریز نشده است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه گفته شد ۵۰ درصد از سود سهام عدالت سال ۹۸ به حساب مشمولان هر دو گروه یعنی کسانی که روش غیر مستقیم و کسانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، واریز شده است، اما در میان تعدادی از افراد هستند که هنوز سود خود را دریافت نکرده اند.
سود مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها یک میلیون تومان است حدود ۴۰۰ هزار واریز می شود.  سود سهام عدالت سهام ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.  مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۴۹۲ و ۴۵۲ هزار تومان است نیز به ترتیب ۱۸۲ هزار و ۹۰۰ و ۱۶۸ هزار تومان سود دریافت می‌کنند. البته همانطور که گفته شد همه این افراد فقط ۵۰ درصد سود را دریافت کرده اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گزارش ایسنا، فرایند واریز سود سال ۱۳۹۸ سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام پنجشنبه ۲۸ اسفندماه انجام شد  و سود هر دو گروه، یعنی مشمولانی که روش مستقیم و مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند از طریق سمات پرداخت شد.

طبق اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در مرحله اول توزیع سود سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از سهام‌داران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد، اما ۴۹ میلیون نفر سهام عدالت دارند که با این حساب هنوز برای حدود ۶ میلیون نفر از آنها سود واریز نشده است،که دلیل آن می‌تواند عدم ثبت اطلاعات لازم باشد.

راز آسمان پایتخت

اما این افراد برای دریافت سود باید چه اقداماتی انجام بدهند؟

۱-کسانی که هنوز سود سهام عدالت نگرفته اند باید از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام کنند.
۲- از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir هم می توانند مشخصات حساب خود را تکمیل کنند. همچنین در این سایت می‌توانند در صورت نیاز شماره شبای خود را اصلاح کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز