سود سهام عدالت های واریز نشده تا عید 1400 معطل چه اقدامی است؟

لست سکند

بر اساس اطلاعیه رسمی سازمان مربوطه، سود سهام عدالت بسیاری از سهامداران مشمول این سهام طبق وعده قبل از پایان سال 1399 به صورت علی الحساب و به مبلغ 100 هزار تومان به حساب آنها واریز شده است اما چرا بخشی از سهامداران سودی به حسابشان نیامده است؟

به گزارش کاماپرس، سهام عدالت در روزهای پایانی سال 99 سودی هر چند اندک به حساب مشمولان خود واریز کرد تا حداقل در این ایام عید دارندگان این سهام که بیش از آن که سود و منفعتی از این دارایی ببرند، هیاهو و اخبار ضد و نقیض نصیبشان شده بود، نفعی از دارایی خود ببرند.

بیش از 43 میلیون نفر سود 100 هزار تومانی گرفتند

طبق آمارهای اعلام شده توسط مراجع رسمی ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از مشمولان سهام عدالت، نیمی از سود از سهام خود را دریافت کرده اند. این سود از طریق سامانه سجام و به شماره حسابی که توسط مشمولان در این سامانه ثبت شده به حساب آنها واریز شده است.

به این ترتیب بخش اعظم سهامداران عدالت نیمی از سود سهام عدالت خود را به صورت علی الحساب دریافت کرده اند اما تعداد سهامداران عدالت بیش از تعداد اعلام شده توسط مسئولان است و بخشی از سهامداران عدالت هنوز سودی به حسابشان واریز نشده است.

شماره حساب خود را در سامانه وارد کنید

مشکلی که موجب شده سود این سهامداران به حساب آنها واریز نشود ناقص بودن اطلاعات آنها در سامانه سجام است به این معنی که شماره حساب اعلام شده توسط آنها با مشکل مواجه است یا شماره حساب خود را با شماره شبا در این سامانه درج نکرده اند.

راز آسمان پایتخت

طبق اطلاعیه سازمان سهام عدالت آن بخش از مشمولان این سهام که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir  مشخصات حساب خود را تکمیل کنند تا سود سهام عدالت هر چه سریع تر به حساب آنها واریز شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز