سه علت افزایش قیمت دوباره سکه

لست سکند

سکه با حدود 1 میلیون تومان حباب قیمت دیروز به 12 میلیون تومان رسید، علت های افزایش قیمت دوباره سکه مباحث سیاسی و افزایش قیمت دلار است.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت سکه  به نظر می رسد ناشی از مصوبه جدید مجلس ، افزایش قیمت اونس و همچنین تحرکات قیمت دلار در بازار باشد، سکه در حال حاضر و با این قیمت حدود 1 میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی خود در بازار به فروش می رسد.

البته نکته قابل توجه در افزایش قیمت سکه این است که فقط تمام سکه افزایش قیمت این چنینی را تجربه کرده است و این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران بازار سکه که بیشتر روی تمام سکه کار می کنند، در گرانی دیروز نقش دارند.

میزان حباب در قیمت سکه

نکته قابل تامل در قیمت های دیروز رفتار سایر قطع های سکه در بازار بود. محاسبات نشان می دهد بر پایه قیمت بسته شده دلار و اونس جهانی در روز گذشته حباب قیمت تمام قطعه ها به جز سکه تمام کاهش یافته است.

راز آسمان پایتخت

این رفتار نشان می دهد فقط سکه امامی است که در بازار تقاضا دارد و قطع های کوچک تر پرمشتری نیستند.

پیش بینی قیمت سکه در بازار امروز

بخشی از تحلیل گران باور دارند، بازار رشد بیش از اندازه ای را تجربه کرده است و انتظار دارند امروز در صورتی که تقاضای جدیدی وارد بازارها نشود، سود خود از خریدهای پایین تر را به تدریج ذخیره کنند.

به احتمال زیاد آن ها به نقاط مقاومتی ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی در بازار سکه و ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی در بازار ارز دقت خواهند کرد.

گروهی از تحلیل گران هم باور دارند هر چقدر حباب سکه بیشتر شود، خرید آن پرریسک تر می شود و عده ای تمایل به فروش پیدا خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز