سقوط دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی

ریزش قیمت دلار همچنان ادامه دارد. قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی به کانال ۲۱ هزار تومان سقوط کرد. دلار در بازار آزاد هم به مرز ۲۱ هزار تومان نزدیک شده است.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار امروز وارد یک کانال پایین تر شد. نرخ دلار در ادامه سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز از کانال 23 هزار تومان در بازار آزاد دیروز به مرز 21 هزار تومان رسیده است. دلار هم اکنون در صرافی های بانکی، 21 هزار و 961 تومان قیمت دارد. قیمت یورو هم 26 هزار و 865 تومان اعلام شده است. بررسی بازار ارز نشان می دهد خریداری در بازار وجود ندارد و اکثر افراد در نیما و بازار آزاد، فروشنده هستند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دلار بازار آزاد روز گذشته کار خود را با قیمت 22 هزار و 980 تومان به پایان رساند. فعالان بازار در این مقطع مرز 22 هزار و 900 تومانی را برای دلار مهم عنوان می‌کردند و افت قیمت بیشتر و ورود به کانال 21 هزار تومان را برای دلار محتمل می‌دانستند.

فعالان بازار ارز معتقدند در حال حاضر بازار از اخبار مربوط به مذاکرات وین و FATF بیشترین تاثیر روانی را می‌گیرد و ورود به کانال 21 هزار تومان در صورت همراهی کردن هر دو این‌ها ممکن است محقق شود. البته بخشی از تاثیر توافقات پیش از این در بازار بروز کرده است. در صورت نتیجه بخش بودن مذاکرت و ایجاد توافق انتظار می‌رود کاهش قیمتی که به واسطه اثر روانی اخبار بر بازار اتفاق افتاد تثبیت شود.

آریاک سفر

قیمت دلار در ادامه معاملات نیمه اول روز در بازار آزاد حدود 22 هزار و 630 تومان است. کارشناسان پیش بینی می کنند این ریزش در بازار آزاد همچنان ادامه دارد.

قیمت درهم ارزان شد

همزمان با افت قیمت دلار درهم امارات هم ریزش قیمت داشت. درهم روز گذشته 6 هزار و 345 تومان قیمت داشت. در حال حاضر قیمت درهم در انتهای معاملات نیمه اول روز روی 6 هزار و 195 تومان قرار گرفته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز