سفر به شهر تاریخی آنتالیا با بهترین تور 1403

تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا از جمله شهرهای ترکیه است که بخش عمده تاریخ این کشور را در خود جای داده است. این شهر ساحلی گذشته از تاریخ غنی، از لحاظ زیبایی طبیعی نیز مورد توجه قرار دارد. معمولا زیبایی‌های طبیعی آنتالیا در بهار دو چندان می‌شود و برای همین بسیاری از گردشگران ایرانی با شروع تعطیلات نوروزی به آن سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، آب و هوای آنتالیا در فصل بهار بسیار معتدل بوده و رطوبت آن در کمترین میزان ممکن قرار دارد. گرمای خورشید آنتالیا در فصل بهار به هیچ وجه آزار دهنده نیست و مسافران در این فصل به راحتی امکان آفتاب گرفتن و گذران وقت در سواحل زیبا و تمیز آن را دارند.

در این گزارش جاذبه­ های گردشگری در تور آنتالیا نوروز 1403 معرفی شده است.

جاذبه ­های گردشگری آنتالیا

میدان جمهوری: بهترین مکان برای شروع گشت و گذارهای مسافران آنتالیا، میدان جمهوری است که در قلب این منطقه قرار دارد. این مکان در روزهای تعطیل و جشن‌ها بسیار شلوغ و زنده است. آنچه که باعث شده گردشگران به میدان جمهوری علاقه­ مند شوند، بنای یادبود آتاتورک است که در این میدان قرار دارد.

خط ساحلی: گشت و گذار در خط ساحلی آنتالیا یکی از تفریحات مورد توجه اکثر توریست‌ها در فصل بهار است. نسیم‌های خنک دریا و پا گذاشتن روی شن و ماسه ساحل در فصل بهار جذابیت دو چندان دارد.

راز آسمان پایتخت

آبشارهای دودن و ماناوگات: آبشار سبز یا همان ماناوگات به همراه آبشار پرقدرت دودن از جمله جاذبه‌های شهر توریستی آنتالیا به شمار می­رود. ماناوگات به فاصله 45 دقیقه از آنتالیا قرار دارد و آبشار زیبای دودن هم در اطراف شهر آنتالیا از بهم پیوستن تعداد زیادی رودخانه شکل گرفته که انتهای آن به غار و جنگلی زیبا ختم می‌شود.

آسپندوس: علاقه­ مندان دیدار آثار و جاذبه‌های تاریخی ترکیه کافی است به شهر باستانی آسپندوس بروند تا در آنجا انواع ساختمان‌های قدیمی، بناهای باستانی و حتی قنات‌های آب را مشاهده کنند.

تور آنتالیا-کاماپرس

کالیچی: یکی دیگر از قدیمی‌ترین مناطق آنتالیا، کالیچی نام دارد که قدمت بعضی از سازه‌های آن به دوران روم، بیزانس، سلجوقی و عثمانی برمی‌گردد. معماری این شهر و پایه ­ریزی آن روی صخره‌ها و کوچه‌های مارپیچی و باریک باعث شده که توریست‌های تاریخی به آن توجه داشته باشند.

راه لیسیایی: یک ماجراجویی هیجان انگیز در آنتالیا با قدم گذاشتن در راه لیسیایی تکمیل می­شود. این مسیر پیاده­ روی خوش منظره، بسیار مرموز است، زیرا بخشی از آن از دل خرابه‌های باستانی می‌گذرد. انبوه درختان و بوته‌های سبز که این مسیر را احاطه کرده، به همراه منظره ساحلی و خرابه‌های باستانی احتمالا برای علاقه ­مندان به ماجراجویی در فضایی آرام، جذاب خواهد بود.

موزه آنتالیا: اگر شخصی مایل به پیاده روی و قدم زدن در فضای آزاد برای بازدید از آثار باستانی آنتالیا نباشد، بهتر است که به موزه‌ معروف آن سر بزند. موزه آنتالیا یکی از موزه‌های معروف ترکیه است که افراد با مراجعه به آن می‌توانند به طور کلی اطلاعات مناسبی از کشور ترکیه و تاریخ آنتالیا به دست آورند. با گشتن در این موزه می­‌توان مصنوعات و یافته‌های عصر حجر و برنز به جا مانده از دوران امپراطوری بیزانس را مشاهده کرد.

هتل­ های آنتالیا

اگر با خانواده یا به صورت تکی قصد سفر به آنتالیا و اقامت در این منطقه دارید، بهتر است با دو مدل از هتل‌های اقتصادی و لوکس آنتالیا آشنا شوید.

کایا؛ یک هتل اقتصادی و به صرفه: هتل کایا یک هتل مناسب و اقتصادی برای اقامت گردشگران محسوب می‌شود. این هتل در منطقه فاتح قرار گرفته است و با توجه به سه ستاره بودن آن نباید انتظار خدمات لوکس و تشریفات آنچنانی داش؛ با این حال، قرارگیری این هتل در بهترین منطقه آنتالیا و دسترسی مناسب آن باعث شده که مسافران زیادی به همراه خانواده یا به صورت مجرد آن را رزرو کنند. کارکنان این هتل به زبان‌های عربی، روسی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند و تا حد امکان خدمات رفاهی مورد نیاز مسافران را تامین می‌کنند. خدمات این هتل به گونه‌ای است که افراد کم توان و ناتوان نیز امکان اقامت در آن را دارند.

پابن بیچ بلک؛ یک هتل لوکس: اگر امکانات رفاهی هتل و تمیزی و خدمات برایتان خیلی اهمیت دارد و مایلید که خانواده یا خودتان در بهترین شرایط در آنتالیا اقامت داشته باشید، بهتر است در هتل پابن بیچ بلک اقامت کنید. این هتل پنج ستاره در یکی از مناطق خوش آب و هوای آنتالیا قرار گرفته و رزرو کنندگان آن به راحتی امکان استفاده از انواع تفریحات پارک آبی و سرسره‌های هتل را دارند. چشم انداز این هتل عالی بوده و مسافران می‌توانند در بالکن اتاق خود از مناظر زیبای آنتالیا لذت ببرند. رستوران این هتل لذیذترین غذاهای دریایی و محلی را سرو می‌کند و از لحاظ امکانات در رده مناسبی قرار دارد. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد، در رده هتل‌های لوکس و گران قیمت آنتالیا قرار می‌گیرد.

تور آنتالیا-کاماپرس

رزرو تور 1403 آنتالیا با “آریاک سفر”

در صورتی که برای نخستین بار به آنتالیا سفر می­‌کنید یا مایل هستید در مدت اقامت خود بهترین خدمات را دریافت کنید، بهتر است تور آنتالیا رزرو کنید. پاییز، یکی از بهترین زمان­ها برای سفر به آنتالیا است. همچنین اگر برای تعطیلات ماه‌های آینده یا حتی عید نوروز 1403 برنامه سفر به آنتالیا دارید، بهتر است از حالا به دنبال تورهای مناسب بگردید.

برای رزرو تور مناسب آنتالیا کافی است که با مراجعه به وبسایت آریاک سفر به آدرس  www.aryaktravel.com، از برنامه تورهای این منطقه مطلع شد. پکیج تور آنتالیا در آژانس هواپیمایی آریاک سفر شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، شش شب اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تور لیدر فارسی زبان است. نگاهی به قیمت تورهای آنتالیا در آریاک سفر نشان می‌دهد که با پرداخت هزینه مناسب می‌توان از بهترین امکانات سفر گروهی بهره­مند شد.

آریاک سفر گذشته از تور آنتالیا، مجری و برگزارکننده تورهای دیگر ترکیه از قبیل ماماریس، استانبول، آنالیا، ازمیر، وان، قونیه، وان و کوشی آداسی نیز هست.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز