سریع ترین روش مهاجرت به هلند را بشناسید

افراد زیادی در ایران به دنبال مهاجرت به کشورهایی با شرایط اقتصادی بهتر و رفاه بیشتر هستند. هلند یک مقصد مهاجرتی مناسب برای مردم ایران است. افرادی که قصد مهاجرت به هلند را دارند، می‌توانند از طریق ویزای تحصیلی هلند ، کاری و … اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هلند جزو مقاصد اروپایی است که شرایط به مراتب بهتری از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا دارد. این کشور نرخ بیکاری پایینی دارد و شهروندان آن امکان سفر به 184 کشور را بدون اخذ ویزا دارند. هلند یکی از کشورهایی است که بهترین دانشگاه‌ها را در سطح جهان در اختیار دارد و اعتبار مدارک تحصیلی آن بسیار بالا است. افرادی که در این کشور مشغول تحصیل هستند به راحتی امکان دریافت ویزا برای اعضای خانواده خود را دارند. هر گاه فردی به مدت پنج سال در این کشور اقامت داشته باشد، امکان دریافت اقامت دائمی هلند را خواهد داشت. اشخاص برای دریافت اقامت دائم این کشور باید ثابت کنند که توان پرداخت هزینه‌های زندگی را دارند. ضمنا اشخاصی می‌توانند درخواست اقامت دائم کشور هلند را داشته باشند که گواهی عدم سو پیشینه قضایی در کشور هلند دریافت کنند. افراد این امکان را دارند از طریق اخذ ویزای تحصیلی هلند ، کاری، سرمایه گذاری و … به این کشور مهاجرت داشته باشند. در ادامه روش‌های پرمخاطب مهاجرت به هلند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اخذ ویزای تحصیلی هلند

مهاجرت به هلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی بسیار راحت است و خیلی از افراد به این شیوه به کشور مذکور می‌روند. هلند دارای دانشگاه‌های بزرگی مثل واگنینگن، اراسموس روتردام، صنعتی دلف، تونته و آمستردام است. افرادی که مایل به ادامه تحصیل در این کشور هستند، بعد از اتمام دوره تحصیلی خود امکان حضور در بازار کار را دارند. تحصیل در کشور هلند برای دانشجویان ایرانی رایگان نیست و بسته به مقطع تحصیلی تفاوت دارد. هزینه تحصیل در این کشور برای دوره کارشناسی ارشد 8 هزار تا 20 هزار یورو و برای دوره تاپ آپ 8 هزار تا 10 هزار یورو اعلام شده است. افرادی که مایل به اخذ ویزای تحصیلی هلند هستند باید حتما نامه پذیرش دانشگاه را داشته باشند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در هلند را دارند باید رزومه فردی شامل دستاوردهای تحصیلی و غیرتحصیلی مثل کسب مدال‌های ورزشی و … ، ترجمه رسمی تمامی مدارک در رزومه، ترجمه رسمی ریز نمرات مقطع قبلی، توصیه نامه اساتید مقطع قبلی، انگیزه نامه و مدرک پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ارائه شود.

ویزای کاری هلند

بازار کار هلند برای جذب متخصصان ظرفیت خوبی دارد و افراد متخصص ماهیانه درآمد خوبی کسب می‌کنند. افرادی که مایل به اخذ ویزای کاری هلند و مهاجرت به این کشور از این راه هستند باید از جانب کارفرما پذیرش داشته باشند. اگر شخصی مایل به کار در یک شرکت چند ملیتی است و یکی از شعب آن در هلند قرار داد، امکان جذب نیرو خارج از اتحادیه برای آن وجود دارد. البته گذران این مسیر اصلا ساده به نظر نمی‌رسد و باید افراد بالغ بر 10 شرط را برآورده کنند.

آریاک سفر

سرمایه گذاری در کشور هلند

افرادی که سرمایه دارند و می‌خواهند آن را به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کنند، هلند بستر مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. اگر فردی ایده مناسبی داشته باشد و بیزنس خوبی را در این کشور راه اندازی کند، به راحتی اقامت این کشور را دریافت خواهد کرد.

سرمایه گذاری در کشور هلند چند شرط دارد، از جمله اینکه افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این کشور هستند باید حداقل 1 میلیون و 250 هزار یورو داشته باشند. شرط دیگر سرمایه گذاری در یکی از بانک‌های هلندی است. افراد باید سرمایه گذاری دارای ارزش افزوده برای اقتصاد هلند داشته باشند. لازم به ذکر است که افراد از طریق خرید ملک، امکان دریافت اقامت هلند را ندارند.

سفیران سروش؛ همراه شما در اخذ ویزای تحصیلی هلند

افرادی که مایل به دریافت یکی از ویزاهای ذکرشده برای اقامت در هلند هستند بهتر است به یک مجموعه معتبر مهاجرتی مراجعه کنند. موسسه سفیران سروش سعادت یک مجموعه بین المللی زیر نظر وکلای پایه است. افراد با خیال آسوده امکان مراجعه به این مجموعه و درخواست برای ویزای تحصیلی هلند یا دیگر ویزاهای این کشور را دارند. این مجموعه تاکنون پرونه‌های مهاجرتی زیادی را به سرانجام رسانده است. دلیل اصلی موفقیت این مجموعه در اخذ ویزاهای مختلف به وکلای متخصص این مجموعه و تیم کاربلد آن مربوط می‌شود. این شرکت در نظر دارد تا دفاتر فعال خود را در اروپا و کانادا راه اندازی کند و خدمات بدون واسطه را به متقاضیان خود ارائه دهد. این امر هم باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و هم پیگیری سریع‌تر پرونده‌ها می‌شود.

مجموعه سفیران سروش برای اخذ ویزای کشورهای مختلف ضمانت ارائه می‌دهد تا در صورت عدم موفقیت در اخذ روادید یا اقامت کل مبلغ قرارداد به مشتری بازگردانده شود. براساس آمار موجود 90 درصد از پرونده‌‌های این مجموعه تاکنون با موفقیت به پایان رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز