ساینا اس دنده ای در اردیبهشت ماه چقدر گران تر می‌شود؟

ساینا اس دنده ای در حال حاضر یکی از پرفروش ترین خودورهای صفر سایپاست. خودرویی که با افزایش ۸/۹ درصدی قیمت خودروهای سایپا افزایش قیمت قابل توجهی پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام شورای رقابت قیمت گذاری خودرو، سایپا تا شهریور سال ۱۴۰۰ می تواند حدود ۸/۹ درصد قیمت خودروهایش را افزایش بدهد.

البته این افزایش قیمتها فقط برای خریدارانی که در سال ۱۴۰۰ خودرو می خرند اعمال می شود و برای همه کسانی‌که تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند و پیش پرداخت داشته اند و مشمول دریافت سود نیستند، افزایش قیمت اعمال نمی شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

با این اوصاف قیمت خودروهایی مثل ساینا اس دنده ای مدل ۱۴۰۰ که طبق آمار مسئولان سایپا یکی از پرفروش ترین خودروهای این شرکت است، با افزایش ۸/۹ درصدی قیمت چقدر گران تر از قبل می شود؟

آریاک سفر

ساینا اس دنده ای نزدیک به ۱۴۲میلیون تومان

قیمت ساینا اس دنده ای مدل ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰ میلیون تومان است. اگر نزدیک به ۹ درصد به قیمت این خودرو اضافه شود ممکن است در کارخانه قیمت آن به حدود ۱۴۲ میلیون تومان برسد. قیمت این خودرو در بازار حدود ۱۶۲ تا ۱۷۰ میلیون تومان است، هنوز مشخص نیست با افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۱۲ میلیونی در کارخانه ، قیمت این خودرو در بازار چقدر گرانتر می شود.

در حال حاضر قیمت ساینا رینگ فولادی در کارخانه حدود ۹۳ میلیون تومان است اما در بازار با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت کارخانه ای ساینا آپشنال هم ۹۱ میلیون تومان است که در بازار خودرو با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان فروخته می شود.

ساینا اس در کارخانه با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان عرضه می شود، اما قیمت این خودرو در بازار حدود ۱۵۰ تا ۱۵۵ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز