ساندرو اتومات و ال 90 اتومات در بازار چند؟

لست سکند

ساندرو اتومات در بازار ایران با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان فروخته می شود. ال ۹۰ اتومات هم حدود ۴۵۱ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت ارزان ترین خودرو برند رنو در بازار خودرو ایران حدود ۳۰۳ میلیون تومان و متعلق به خودرو رنو پارس تندر است. کاهش قیمت خودرو با اینکه بیشترین تاثیر را در خودروهای پر تیراژ داخلی مثل سمند، پژو ۲۰۶، تیبا و پژو پارس داشته است، اما بقیه برندها هم تحت تاثیر کاهش قیمت ارز گرفته اند و قیمت بعضی از این خودروها کمتر از قبل شده است.

پرطرفدارترین خودروهای برند رنو ساندرو اتومات و ال ۹۰ اتومات هستند که هر دو این خودروها بالای ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. ارزان ترین خودرو برند رنو همانطور که گفته شد تندر پارس است، اما رنو کولیوس هم با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰میلیونی گران ترین خودرو این خانواده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت خودروهای رند در بازار

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین خودروهای رنو خودرو تندر پارس تولید سال ۹۸ است که با قیمت ۳۰۳ میلیون تومان فروخته می شود. رنو تندر E290 هم ۳۲۱ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودرو رنو تندر ۹۰ پلاس دنده ای تولید سال ۹۸ هم حدود ۳۴۸ میلیون تومان است. خودرو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک هم با قیمت ۴۵۱ میلیون تومان در بازار خودرو فروخته می شود.

خودرو رنو ساندرو اتوماتیک تولید سال ۹۹ هم با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد. رنو ساندرو استپ اوی اتوماتیک تولید سال ۹۹ هم ۵۲۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودرو رنو کپچر ۲۰۱۸ حدود یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان است. خودرو رنو تالیسمان با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵ میلیارد تومان در بازار خودرو فروخته می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

خودرو رنو کولیوس ۲۰۱۸ با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز