ساعت کاری مترو تغییر کرد

به گزارش کاماپرس به نقل از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، فعالیت مترو تهران از 18 شهریور امسال، در خطوط درون شهری از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5:30 دقیقه بامداد آغاز و در ساعت 22 به پایان خواهد رسید. همچنین، ساعت کار مترو تهران در خط 5 صادقیه به سمت گلشهر و بالعکس از ساعت 5:20 آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در روزهای جمعه و تعطیلات، سرویس‌دهی در تمامی خطوط از 6 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حذف قطارهای تندرو تهران-کرج

خدمات‌رسانی قطارهای تندرو از یک شهریورماه امسال به‌طور کلی متوقف شده‌اند و ازاین‌پس تردد به سمت تهران کرج و بالعکس تنها با متروهای کندرو صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

به‌گزارش کاماپرس به نقل از مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در راستای حذف قطارهای تندرو تهران کرج و بالعکس گفت: به‌منظور سرویس‌دهی بهتر و جلوگیری از خرابی واگن‌ها به‌دلیل حجم زیاد مسافرین تصمیم گرفته شد که از روز چهارشنبه یک شهریور، حرکت قطارهای تندرو در خط پنج متوقف شود.

وی این مسئله را اینطور بیان کرد که به مسئله حذف قطارهای تندرو از نگاه یک مسافر که هر روز از مترو استفاده می‌کند، نگاه کنید؛ ما در حوزه قطارهای تندرو نسبت به کندرو تنها 12 دقیقه اختلاف داریم و منصافه این است که 12 دقیقه در 40 کیلومتر، برای مسافری که 7 صبح از خانه خارج می‌شود، تاثیرگذار نیست. در برنامه روزانه افراد این 12 دقیقه نقش منفی ندارد ولی بعد منفی آن را می‌پذیریم. بنابراین، مسافرین مترو باید خود را با برنامه ما تطبیق بدهند. ما برای این مسئله دلایل محکمی داریم، به همین علت از اول شهریورماه قطارهای تندرو از مدار خارج خواهند شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز