ساعت هوشمند پرووان بخریم یا امیزفیت؟

ساعت هوشمند پرووان بخریم یا امیزفیت؟ کاماپرس

ساعت هوشمند امروزه برای فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای و پایش سلامت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پرووان و امیزفیت دو شرکت چینی تولیدکننده گجت‌های هوشمند هستند که تولیدات آن‌ها به‌نسبت قیمت محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار است و در ایران طرفداران زیادی دارند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در ساعت 19 کالا به مقایسه 4 ساعت هوشمند از این دو برند می‌پردازد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTr 4

ساعت هوشمند امیزفیت با صفحه دایره‌ای 1.43 اینچی و ابعاد 46x46x10.6 میلی‌متری ارائه شده و از سیستم عامل اندروید بالاتر از 7 و آی او اس 12 به بالا پشتیبانی می‌کند. این مدل ساعت هوشمند از برند امیزفیت می‌تواند تا فاصله 10 متری ارتباط خود را با دستگاه‌های متصل حفظ کند.

بازدهی باتری لیتیومی این محصول با حداکثر 2 ساعت شارژ مفید می‌تواند در حالت استفاده عادی تقریباً 14 روز و در حالت صرفه‌جویی تا 24 روز باشد. بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی امیزفیت مدل GTr 4 آن را  تیدیل به یک ساعت ضدآب تا عمیق 50 متری کرده که قابلیت‌هایی نظیر Always-on Display برای دسترسی به برخی اطلاعات در حالت قفل و سنسور نوری جدید Golf Swing mod برای پایش ورزش گلف دارد.

این ساعت با قیمت روز 8 میلیون و 740 هزار تومان در دسته‌بندی ساعت‌های اسپورت قرار می‌گیرد و سنسورهای پیشرفته‌ای از جمله شمارشگر ضربان قلب، بررسی میزان اکسیژن موجود در خون و گام‌شمار دارد که برای تشخیص 25 حرکت تمرینی-قدرتی و 8 حرکت ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTr 4 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS08

پرووان PWS08 با صفحه دایره‌ای 1.28 اینچی و وزن 55 گرمی با قیمت حدودی 3 میلیون و 600 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. صفحه این ساعت تصاویر را با رزولوشن 385*320 نمایش می‌دهد تا تجربه دیداری بهتری رابرای کاربران فراهم کند.

بدنه ساعت هوشمند پرووان مدل PWS08 از ترکیب روی و پلاستیک مرغوب ساخته شده که وزن سبکی را روی دست ایجاد می‌کند. هم‌چنین بند این ساعت ضد حساسیت بوده و مقاومت بالایی را دربرابر ضربه و خش‌خوردگی دارد.

از سنسورهای مهم پرووان PWS08 می‌توان به سنسور شمارش ضربان قلب، کالری‌شمار و پایش سلامت خواب است که می‌توانید در فعالیت‌های ورزشی متنوع از آن استفاده کنید. این محصول همراه با یک بند سیلیکونی اضافی و شارژر مغناطیسی برای کاربران ارسال می‌شود.

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS08 کاماپرس

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 Global در دو رنگ مشکی و صورتی و صفحه مربعی طراحی و عرضه شده که اندازه نمایشگر آن 1.65 میلی‌متر است. تمام تصاویر در این ساعت با رزولوشن 348*442 و تراکم پیکسلی 341 پیکسل بر اینچ به مخاطبان ارائه می‌شوند.

این ساعت با همه دستگاه‌های اندروید 5 و آی او اس 10 به بالا سازگاری دارد و ظرفیت باتری آن 246 میلی‌امپرساعت است. از قابلیت‌های شاخص این ساعت هوشمند پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی، فشارسنج، قطب‌نما و شتاب‌سنج است که درکنار یک ساعت ورزشی ایده‌آل آن را به ساعتی مناسب برای افراد سالمند نیز تبدیل می‌کند. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global را می‌توانید با قیمت روز 4 میلیون و 870 هزار تومان تهیه کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global کاماپرس

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS07

پرووان PWS07 در چهار رنگ نارنجی، مشکی، سبز و مشکی براق برای کسانی که در استایل‌های ورزشی خود از رنگ‌های متعدد و شاد استفاده می‌کنند طراحی شده است. صفحه مربعی این ساعت با اندازه 1.85 اینچی و از نوع تی اف تی (TFT) می‌تواند تصاوی پیچیده را به‌شکلی زیبا و یکپارچه به کاربران نمایش دهد.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگرهای تی اف تی نورهای سفیدی است که در پس‌زمینه صفحه ساعت ایجاد می‌کنند که در نتیجه داشتن این نور تصاویری روشن و واضحی را ایجاد می‌کنند که حتی زیر نور خورشید هم قابل خواندن است.

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS07 مثل‌ دیگر ساعت‌های هوشمند پیشرفته تمام سنسورهای هوشمند از قبیل گام‌شمار، سنجش اکسیژن خون، اندازه‌گیری فشار خون و ضربان قلب را درکنار سنسور یادآوری تماس و اعلان پیام را دارد و از می‌تواند میزان کالری مصرفی را نیز محاسبه کند. این ساعت هوشمند با یک‌بار شارژ کامل تا 3 الی 5 روز قابل استفاده است و با قیمت حدودی 3 میلیون و 50 تومان در بازار موجود است.

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS07 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز