ساسی مانکن با یک رسوایی جدید مواجه شد + جزئیات

لست سکند

ساسی مانکن یا همان ساسان حیدری که این روزها موزیک ویدئوی او با حضور یک بازیگر فیلم های مستهجن هیاهویی در فضای مجازی به پا کرده، با یک رسوایی جدید مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، ساسی مانکن یا ساسان حیدری یک خواننده آن سوی آب است که هر از چندی با ترانه های پر هیجان و البته  مبتذل و بی محتوایش سر و صدایی به پا می کند و اندکی بعد محو می شود. وی که این بار هیاهو و جنجال را در موزیک ویدئوی ترانه اش با بازی گرفتن از یک بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به اوج رسانده با یک رسوائی جدید مواجه شده است.

ساسی ؛ پدری که حاضر به دیدن فرزند 3 ساله خود نیست!

روزنامه هفت صبح در این باره نوشته است؛ مریم عباسی – وکیل سایه ، همسر سابق ساسی مانکن – می‌گوید که این خواننده حاضر به دیدن فرزند خودش نیست . اگر این روزها ساسی مانکن تلاش کرده که با آهنگ نرو سمیه رکوردهای بازدید ویدیو در اینستاگرام را جابجا کند، همسر و وکیل او هم بیکار ننشستند. آنها سعی می کنند با مصاحبه و پست اینستاگرامی از چهره واقعی وی پرده بردارند. یک روز بعد از انتشار ویدیوهای آلبوم تهران توکیو با بازی یک بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگاری مشخص شد این خواننده پاپ یک پسربچه دارد و آنطور که روایت شده مادر ” برسام “سه ساله یک خانم دندانپزشک مقیم انگلستان است که  به بچه اش اجازه گوش کردن آهنگ‌های ساسی را نمی‌دهد.

آنطور که وکیل همسر سابق در مصاحبه خود بیان کرده ساسی مانکن سال‌هاست که از دیدن فرزندش فرار می‌کند و چند سال پیش بعد از گرفتن اقامت به واسطه این ازدواج و بارداری همسرش، آنها را در انگلیس ترک و به آمریکا مهاجرت کرده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم را بخوانید:

استفاده از دنیا جهانبخت و بازیگر فیلم‌های پورن برای جذب فالوئر

به نوشته هفت صبح، ساسی مانکن تلاش می‌کند سال یک بار هم که شده داستان جنجالی به پا کند تا همه نگاه‌ها به او جذب شود؛ یک بار با دنیا جهانبخت، یک بار با آهنگ دکتر و حالا با آهنگ تهران – توکیو . حضور خانم بازیگر فیلم های مستهجن باعث شده که بازید این ویدیو در اینستاگرام ساسی از ۱۴ میلیون ویو هم رد شود.

حالا وکیل همسر سابق او می‌گوید این خواننده سالهاست با این کارها دنبال جذب فالوور می‌گردد. مریم عباسی در این مصاحبه گفته است که سایه همسر ساسی در ماه های آخر بارداری بود که این خواننده آن حواشی را با زهرا (دنیا) جهانبخت به وجود آورد این در حالی است که آنها اصلاً همدیگر را ندیده بودند و رابطه ای نداشتند. پس برای چه این داستان ها را به راه انداختند؟ ساسی و سایه همسر خود گفته که همه این کارها برای جذب فالوئر است.

آنطور که وکیل سایه همسر ساسی می گوید بی اخلاقی های این خواننده فقط همین موارد نبوده است . ساسی مانکن اول در لندن درخواست پناهندگی می دهد و با سایه ازدواج و اصرار زیادی به بچه‌دار شدن می کند. به خاطر بارداری سایه ، او خیلی راحت اقامت انگلیس را می‌گیرد.

ماجرای پارتی چهارشنبه سوری که ساسی همسر خود را از آن بیرون کرد 

اما ماجرای بدرفتاری با خانواده اش از همان سال ۲۰۱۶ شروع می‌شود. وقتی سایه 6ماهه باردار بوده ابتدا با این فشار از سمت ساسی روبرو می‌شود که باید فرزندشان را سقط کند. کمی بعد در چهارشنبه سوری آن سال به سایه می گوید که می‌خواهند با دوستانش مهمانی بگیرند و نمی‌خواهد دوستانش زن بارداری را آنجا ببینند.

همین درخواست باعث می شود که سایه برخلاف میلش خانه را برای مدتی ترک کند. چند روز بعد آنها با هم قرار داشتند اما سایه متوجه می‌شود که ساسی بدون هیچ حرفی به آمریکا مهاجرت کرده است .

وکیل سایه اینطور می گوید یک روز بعد از این که او به آمریکا رسید با سایه تماس گرفت و گفت که من شما را به آمریکا می آورم اما همانطور که یک روز تصمیم گرفت بی خبر از انگلیس برود روز دیگر تصمیم گرفت سایه را بلاک کند.

واکنش عجیب ساسی از دیدن فرزند خود در کنسرت 2018 آلمان

یکی از خاطره هایی که وکیل سایه از گذشته ساسی افشا کرده به کنسرت این خواننده در آلمان در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. آن زمان سایه بچه را به کنسرت ساسی می‌برد همزمان با اینکه ساسی داشت آواز می‌خواند سایه ، برسان را بغل می کند و به سمت سن می‌رود.

ساسی با دیدن همسر سابق و فرزندش حال بدی پیدا می‌کند و بعد از دو – سه آهنگ کنسرت را تمام کرده است . ساسی مانکن یک بار دیگر با دیدن سایه در محل اقامتش می‌گوید که نمی‌خواهد فرزندش را ببیند.

به گفته وکیل سایه ، ساسان حیدری تا امروز نه اعلام کرده است که بچه‌ای دارد و نه آن را انکار کرده است.

سایه دندانپزشک بوده و از لحاظ مالی نیازی به ساسی ندارد.  این را وکیل سایه می‌گوید و ادامه می‌دهد: برسام روز به روز بزرگ می شود و مدام سوال می کند که پدر من کجاست و چرا به سراغمان نمی آید؟

ساسی اگر بخواهد می‌تواند شکایت کند و آزمایش dna بدهد اما از ترسش این کار را نمی‌کند. به گفته این خانم وکیل،  فعلا برسام نمی‌داند که پدرش چه کسی است اما به زودی خواهد فهمید. آنها امیدوار هستند که یک روز ساسان حیدری با وجدانش کنار بیاید و حداقل بتواند از لحاظ عاطفی جای خالی خود را برای برسام پر کند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

137 دیدگاه برای “ساسی مانکن با یک رسوایی جدید مواجه شد + جزئیات

  1. عباسی108 گفته:

    کاری که شده و این خبرهای شما بیشتر اونو بولد می کنه و اونایی که نمی دونن بیشتر تهییج میشن برن ببینن

  2. شهاب گفته:

    اگر همراهی با بازیگران فیلم های پورن باعث رسوایی می شود پس نتیجه می گیریم اشخاصی هم که با س ط و افراد مشابه دم خور هستند و مراوده دارند رسوا هستند.

  3. Sarina گفته:

    فقط بدونین کسی از روی دلسوزی واس شما اهنگ نمیخونع فقط بخاطر دیده شدن و رقابت مجازی و شاخ شدن اینستاگرامی هست خواهشا خودتون مراقب خودتون و بچع هاتون باشیدو نزارید این چیزای کع زیادم هستن وفقط به ساسی محدود نمیشه تربیت خودتونو بچع هاتونو بهم بریزه

  4. مائده گفته:

    کاش ساسی اشتباهش رو قبول کنه و با ترسش، که همون پسرشه ، رو به رو بشه تا این ترس اون رو از پا در نیاورده . من خودمم دهه هشتادی هستم و آهنگ هاش رو دوست دارم ولی از وقتی شنیدم که زن و بچه اش رو ول کرده یه جوری شدم . ولی کسی که تو زمانی که ساسی هیج چی نبود کنارش بود سایه بود نه بیتا .

    • مائده گفته:

      البته بعضی از آهنگ هاشو . حالا نیاید بگید تو که طرفدار برسامی چرا آهنگ هاشو گوش میدی ؟ من به شخصه واقعا برای صدا و سیما متاسفم که بعد از پنج سال هنوز قرص قمر بهنام بانی رو پخش میکنه و انتظار داره همه به جز تلویزیون چیز دیگه ای نگاه نکنن . خب ما نمیتونیم بریم فیلم های هزار سال شبکه آی فیلم رو ببینیم چی کار کنیم .

    • Armie Kr گفته:

      نمیدونم تو چ جور دهه هشتادی ای هستی ک نمیتونی آدما رو اونجوری ک هستن قبول کنی و ببینی، ن اونجوری ک دلت میخواد..!ولی نمیخوام کسی رو قضاوت کنم، فقط میخوام بهت بگم ک تو یا من یا هر کس دیگه ای از الان تا آخر عمرش هزاران اتفاق و گرفتاری توی زندگی شخصیش داره و فرض کن یک روزی ک معروف شدی تمام رسانه ها داستان هایی رو راجبت پخش کنن اونم ب صورت یه طرفه، با لحن دلخواه و شیوه استفاده از کلمات ک تو در انتشارش حتی ذره ای صداقت نمیبینی، ک دست ب دست هم میدن واس تخریبت..! عزیزم، ازین نظر هم بهش نگاه کن🙂🙏🏻

      • مائده گفته:

        نه آخه من قبول دارم که چی هست و نیست من حتی الان بعد فهمیدن این ماجرا ساسی گوش نکردم . ولی من حرفم تو صدا و سیماست که برای ما کم گذاشته که ما به سمت این چیزا کشیده میشیم

      • نیکا گفته:

        خب ساسی خودش سکوت کرده و از خودش دفاع نمیکنه. همین هم باعث میشه که این داستانا واقعی به نظر بیان.

  5. ملیح گفته:

    اینا واس ما رسوایی ن امثال ساسی چرا دارین اعصاب خودتونو ملت و خرد میکنن شما فقط باید حواستون ب بچه هاتون باشه همین

  6. Masoumeh گفته:

    ساسی است دیگر چ‌ میشه کرد
    من فقط منتظر حرکت بعدیشم ینی چیکار دیگ‌میخاد بکنه برامون . من الکسو ک دیدم تو تیزرش تا سه روز فک میکردم فتوشاپی گزاشتنش کنار ساسی :)))

  7. هههه گفته:

    هر کی نظر خوش رو داره ولی یه چیزی عجیبه که تا امروز این خبرا نبود باشه حالا یه بچه داره خب هزاران تا آدم اینطوری هست بعدش زندگی خودشه به ماها چه

  8. M.s گفته:

    به نام کسی که آفرید جان را
    سلام
    کاری که شده درست نمیشه
    از نظر چهره شناسی و رفتار شناسی ساسی مانکن نه لیاقت همسرداری رو داره نه لیاقت بچه داری رو داره نه لیاقت خواننده بودن رو داره
    هر کی ببینه فکر میکنه ساسی مانکن عین روحی که میخواد بیاد بخورتت
    این برای بچشه که اگه یه روزی بفهممه که پدرش یک مرد بی عاطفه بوده که حتی به بچه خودشم هیچ رحم و مروتی نداره قطعا از پدرش متنفر میشه
    الان توو ذهن برسام 3 ساله چی میگذره پدرم کیه پدرم کجاست از این جور چیزا
    بعدها که بزرگ شد پدرشو در ذهنش چی هک کرده
    پدری بی عاطفه با پدری که هیچ وقت ندیده یا هیچ مهر و محبتی از پدرم نداشته ام
    جامعه داره به جایی کشیده میشه که بچه ها هم اخلاق و رفتارهاشون رو عین ساسی مانکن و تتلو میکنن. اینجور اخلاق و رفتار ها که باعث شرمندگی والدین میشه چه نفعی داره؟
    شما بگین این بچه پدر نمیخواد؟ مهر و محبت نمیخواد؟
    از نظر من اگه ساسی مانکن آدم بود الان باید در کنار بچش بود حتی اگه اخلاق درست و حسابی نداشته باشه
    آدم وقتی یه چیزی رو میخواد باید پاش وایسه
    ساسی مانکن هم باید همین کار رو می‌کرد ایشون بچه میخواست بچه دار شدن خوشحال شدن دیگه باید پای این خوشحالی و خواستنش وایمیستاد.
    این آدم مسئولیت پذیر نیست چطور میخواد فالوورهاشو نگه داره؟

  9. محمدرضا گفته:

    آدم عارش میاد ازیه خواننده معلوم الحال وهرزه حرف بزنه ساسی یاهر خر دیگه فقط توی دل اراذل واوباشی مثل خودش جای داره نه جوونای باغیرت این مملکت الگوی جوانان این مرزوبوم همایون شجریان وسالار عقیلی هستند که فرهنگ غنی ایران عزیز را به جهانیان عرضه داشتند ساسی وامثال او فقط دردل افرادی جای دارند که سادیسم دارند ولاغیر

    • یاس گفته:

      همون شجریان هم زنشو ول کرد رفت با معشوقش اینجا الگویی نداره کلا مملکت رو هواس.هرکسی عقل داره دیگه استفاده کنه

  10. ربیسا گفته:

    شما حواستون به بچه ها باشه چک کنید گوشیا رو خب خودتون حواستون به بچه ها نیس نندازین گردن ساسی.
    بعدشم زندگی شخصی یه خواننده چه ربطی به ما داره؟😐😐😐

  11. ااا گفته:

    واقعا اوضاع اقتصاد و اجتماعی دردش کم بود این ببو گلابی شیش تیغ که با فرهنگ مردم بازی میکنه روش آخه اسگل بچت سه سالشه پدر بالاسر میخواد بعد تو میای واسه یه دیده شدن میای فیلم پورن استار پخش می کنی اصلا فیلم ابد و یک روز رو دیدی بفهمی اون خانواده چقدر تو فقر و بدبختی بودن واسه یه شاخ مجازی شدن آدم دیگه چرا باید دست به هرکاری بزنی اصلا چه لزومی داره تو آهنگت بخوای بگی علف میزنی سمیه جان؟ یا عجب بدنی داری؟ بچه هایی که الان تو سن رشدن ملنی آهنگایه تورو نمیفهمن فردا تو جامعه میان همینارو تکرار میکنن یه کم عقل داشته باش چه لزومی داره واسه شهرت دست به هرکاری بزنی
    معذرت میخوام از همه ولی این حرفا راسته اگه کسی هم بدی دید ازش معذرت میخوام

  12. Sisi گفته:

    اگه بازی ی پورن استار تو ی موزیک ویدئو اون ور آبی اینقدر اذیتتون میکنه وفکر میکنید ب بچه ها اسیب میرسه سخت در اشتباهید.چون باید ی سری ب مدرسه ها بزنید و متوجه بشید ک آلوده ترین مکان برای کودک و نوجوان مدرسه است.
    تو مدرسه ها فقط ۲۰درصد به درس فکر میکنن و بقیه دنبال هرچیز دیگه که شما فکرشو بکنید هستن اگه شما با این بچه صحبت بکنید متوجه میشید ک بیشترشون پورن استار هارو میشناسن.۹۰درصد بچه ها ویدئو پورن استار میبینن ولی پدرمادرا خبر ندارن‌!
    مسائل شخصی این خواننده هم ب خودش مربوط خب ناخواسته بچه دار شده و نمیخوادش این همه سواستفاده میشه این همه خیانت میشه تواین مملکت عادیه،ولی ی خواننده معروف خیانت یا سو استفاده کنه شما بهتون بر میخوره!
    این همه بچه بی پدر بزرگ میشن این یکی هم روش.
    اصن ساسی لجن،ساسی مافیا،به شما ها چی میرسه که اینجوری خودتونو ب ابو اتیش میزنین؟
    این همه مسئله مهم تواین مملکت هست اونارو ول کردین چسبیدین ب ساسی.
    هر کاری کرده باشه مابا اهنگاش لبخند میاد رو لبمون ۳دقیقه شاد میشیم میرقصیم.

  13. مرتضی گفته:

    من نمیدونم چرا از کاه کوه میسازن حالا یه آهنگی ساخته خوب یا بد بعضی دوست دارن یه عده ای هم نه مشکل این مملک فقط همینه دیگه هیچ مشکلی نداریم

  14. حسن گفته:

    کاری به حواشی خانوادگی ساسی ندارم ….ولی استفاده از الکسیس تو ویدئو اصلا کار درستی نبود.
    من خواهرزادم ۱۲ سالشه و رپ گوش میده مطمئنم اگر تا الان با پورن آشنا نشده حتما با این آهنگ وقتی ببینه اینقدر حساسیت رو الکسیس هست حتما دنبال میکنه ببینه کیه!!!!! خواهرزادم همه حرفاشو پیش من میزنه خوشبختانه تا الان سوالات جنسی پرسیده ولی راجب پورن نه ….. الان بپرسه واقعا من نمیدونم چی بگم….

  15. سس ماست گفته:

    من اولین بار که اسم این یابو رو شنیدم تو پارک جنگلی بعدش یه روز از جلوی مدرسه داشتم رد می شدم می‌شنیدم بچه زیر لب اهنگشو زمزمه می کردن ر فتم خونه سرچ کردم دیدم باید یارو از خجالت سرشو تو خاک دفن کنه بی غیرت
    کسیف. اگه یه روز گیرش بیارم دوپوستشون میکنم از بالا تاپایین گوششو میبرم می‌زارم تو دهنش چشاشو از حدقه در میارم بنزینم روش فتم ماشینشم می‌فرستم ته دره بره به درک

  16. Abbas گفته:

    میدونم و مشخصه که ساسی کار اشتباهی کرده که این موزیک ویدیو ساخته ولی خب دیگه مردم هم شورشو درآوردن حالا بدبخت یه کاری کرده ولشم نمیکنید

  17. سس ماست گفته:

    برو بینیم باو همینکه رپرا رو تصویر ممنوع کردین بسه اوضاع مملکت که

    از سوریه بدتره بهتر بود تو دروان هجوم مغول ها زندگی می کردیم نه از این حرفا بود نه اینکه از سر کار بیاید زنت بگه مرغ نیست خیار نیست سیب نیست

  18. Armie Kr گفته:

    چقدر عجیب..! تمام رسانه های داخلی و در اصل ضد مردمی، با هر هنرمندی ک ایرانی باشه و ن در سطح جهان، فقط در سطح کشوری معروف بشه جبهه میگیرن و هرچی ک دلشون بخواد رو با هر لحنی ک خودشون میپسندن منتشر میکنن و پخش میکنن.. هعی یکی نیس بگه شمایی ک سرتون تو زندگی هر هنرپیشه و سلبریتیه و فقط ابزار دست یه عده اید، با انتشار چنین مطالب مذخرف و غیر قابل تحمل تنها کاری ک در اصل میکنین اینه ک باعث معروف تر شدن و دیده شدنش میشین و بقول “کاردی‌بی” : من باید بیشتر از هیترهام تشکر کنم، چون باعث بیشتر دیده شدنم میشن و درنتیجه فن های بیشتری پیدا میکنم..😌
    کاش ازین حاشیه پردازیاتون برای جذب مخاطب دست برمیداشتین💁🏻‍♂️

  19. بهار گفته:

    سیاست مملکت ما اینه تا خودشون گند میزنن به زندگیا مردم بدبخت گیر میدن به یه سریا فعلا بیاید برسید به حال جوونا که دیگه سال اینده بیشتریا بی خانمان میشن از گرونی و نداری از خونه میری بیرون میبینی کله کردن تو سطل اشغال یا دنبال غذا یا دنبال پلاستیک که ببره بفروشه چ میکنید شما سران دزد و احمق . چ به سر ایران اومد با این همه منابع نفتی و گازی. حالا گیر دادید که بچه ها رو گند بزنید والله من تا الان نمیدونستم الکسیس کیه از بس گفتید فهمیدم ولمون کنید تورو خدا اینا هم اول دستتون تو دهنشون بود هارشون کردید این شدن بسهههههههههه دیگههههه

  20. ...apolo... گفته:

    واقعا شما چقدر بیکارید که میاید گیر میدید به این جور کارا دوست داره . پول داره …. شو داره خونده
    بحا این کارا اگه یکم به اقتصاد دلال امور مالی کی این پولارو میخوره یا این پولا کجا میرن راهی واسشون پیدا کنید نه این بیایید گیر بدید به این اهنگشو خونده الانم دنبال عشقو حالشه شما به فکر خودت باش

  21. محمد گفته:

    خوب مردمو حالا با ساسی سرگرم کردین حواسشون پرت بشه از گرونی و اختلاص.اونایی که نگرانن به جای تمرکز روی ساسی چرا از دزدیا حرف نمیزنن.

  22. Lil گفته:

    معلومه اهنگشم گوش دادی پسر یا دختر گل😂قبل از تایپ کردن به فکر این باش که خودتم نگاه کردی دوست من_

  23. محمد گفته:

    این آهنگ و آهنگ های قبلی این خواننده برایش دو احتمال وجود داره که هردو احتمال هم قوی اند:
    ۱- که این آقا با حمایت سرویس های خارجی و برای آنها کار می کند.
    ۲- این آقا به دنبال دیده شدن یا همان فالور و ویو و کامنت هست.

  24. رضا خان گفته:

    تا چند وقت دیگه … باید دست به کار بشه یه حرکاتی براش بزنه دیگه حرف زدن یادش بره، کشور ما پر شده از یک مشت … که شدن فالور این ،کشورهای دیگه همچین اشغالی رو … روش

  25. محمد گفته:

    اون عده ای که گوش دادن این آهنگ رو شخصا مجاز می دونن٬ وقتی هم که بچه دار شدن٬ به بچشون اجازه می دن یه همچین کلیپ موزیکی رو ببینند؟؟؟

  26. ارش گفته:

    مگه این خانمه که میگن بده واسه این کلیپ توکلیپ پورن بازی میکنه یا لخت شده؟؟چیزی که دیدیم یه قره شیش و هشتی میده تموم میشه.اسپانسر کی بوده ایا؟انقدرم واسه بچه ها حرص نخورین اینا بیرون از خونه یا تو گوشی همکارا ایشونا بیشتر از باباها میشناسن

  27. علی گفته:

    متاسفم برا تفکرات عجیب و پرت، دوستان فکر کنید طرف اخر کثافتکاری و …… بعد ما برا اینکه یک دلقک فاسد با این بشر ترانه خوانده افتخار می کنیم.
    اخ
    اخ
    دنیا وایسا من میخام پیاده شم

  28. حسن گفته:

    بعضی خرایی مثل این انتر وقتی در موردش تیتر میزنین وبولدش میکنین باعث میشه همه بشناسن والا اگه این کارهارو نکنین صاحبشم نمیشناسه

  29. امیرحسین گفته:

    بابا چرا این همه دارین جوسازی میکنین؟به قول امیر تتلو،طرف یه آهنگ خونده برا دلخوشی و شاد شدن دل مردم هی میاین میگین بچه سه ساله اش فلان شده و خانوم قبلیش اینو گفته،اونو گفنه،بسه دگ،زندگی خواننده ها به شماها چه مربوطه؟شماها دختر و پسر پیامبر هستین؟هیچ کار خطا و بدی تو زندگی انجام ندادین که دارین زود بقیه رو قضاوت میکنین؟بسه دگ،بسه،یجوری هم میگن دیگ پخش نمیکنیم و ممنوعه انگار قرار بود شبکه سه روزی دو سه بار پخشش کنه😂😂😂اگه به صدا سیما باشه که ما باید هنوزم قرص قمر بهنام بانی رو گوش بدیم😂😂برید اهنگ رو گوش کنید و لذت ببرید

  30. ممم گفته:

    والله منم نمیدونم الکسیس کیه ۳۲ سالمم هست ولی ای چند روز خیلی کنجکاو شدم بدونم یه چیزایی دستگیرم شد خخخخ بسه دیگه ول کنین

  31. عمار گفته:

    سلام ..دوستان هر کدوم‌ یک نظری داشتن اما به عقیده بنده ..امثال ساسی تنها عوامل و اجیر شده و مزدور سی آی ای ..موساد .مسعود رجوی .ووو هستن که بادریافت پول و با فروش شرف و مردانگی خودشون میان از این طریق و به لحاظ فرهنگی یک ضربه ای به ایران و ایرانی میزنن و روی فرزندان خردسال و نوجوان این مرز و بوم که تشنه شادی و هیجان هستن تاثیر منفی میزارن و از این طریق هم کسب درآمد و شهرت و هم به نوعی یک طعنه ای بزنه که بچه ها خاله الکس هم با ماست .!!!مثال آهنگ قبلی این گراز که دکتر بود بطور آشکار به بچه هایاد میداد که اول اینستا بعد درس ..و رل زدن و دوست یابی وووومتاسفانه امثال این جونور دلشون برای این کشور و ملتش نمیسوزه که بماند تازه از دستش بربیاد خاک و ناموس رو هم خواهد فروخت و عمرشون تازمانی هست که در داخل طرفدار وپشتیبان دارن..مراقب و هوشیار باشید یاعلی

  32. حسین گفته:

    همچین میگین که انگار مثلا قراره از یه همچین آدمی بچه پیغمبر دربیاد؟! اینا از حیوون هم پست ترن،بخاطر مال دنیا همه کار میکنن

  33. سارا گفته:

    خب که چی، چی شده کاش انقد که از جزییات موزیک ویدیو ساسی میگین از مشکلات مردمم کاش بگید بده آهنگ میخونه یه کم روحیه مردم عوض شه

    • علی گفته:

      این صفحه برای مطالب این شخص گذاشته شده طفره نرو هزار تا مقاله راجب اقتصاد ایران هست اگه میخوای میتونی بری تو اون سایت ها😘😘

  34. امید گفته:

    ساسی که تو اروپا زندگی می‌کنه پس به ایران ربطی ندارد شما بیاید مشکلات داخل کشور خودمون حل کنید که مردم ملت ایران از گرونی.لحظه به لحظه می‌میرند که شرمنده زن بچهاشون نشن بعد اومدید از یه جوونا که تو اروپا زندگی می‌کنه سعی دارید براش محدودیت ایجاد کنید اقای مسعول ساسی مقیم اروپا هست و تبق قوانین اونجا اجرای اهنک می‌کنه اگه اشتباهی در کارش باشه اونجا هستن که جلوش بگیرن. شما لطف کن به مشکلات داخل ایران رسیدگی کنید نه مشکلات یه کشور دیگه ممنون میشم دخالت نکنید .کوچیکه شما امید فرهادیان ۳۶ساله تهران.مشکلات ایران اجازه نداد وگرنه منم الان متعهل بودم نه مجرد.

  35. naser گفته:

    در مورد رفیقم درست حرف بزنین منو ساسی ۴ سال با هم رفیق بودیم و هنوز هستیم که از وقتی رفته اونور اب دیگه خبرشو ندارم ولی خیلی بچه لوتی و با مرام و معرفتیه عشق منه 😘

    • خاک تو سر ساسی گفته:

      خاک تو سر ساسی اینکه فقط بلده همه رو گمراه کنه من یبار آهنگ دکترشو دیدم دیگه هر آهنگی که بخونه گوش نمیکنم تازه بعضیا میان بهش میگن خوانده یا تو پیاما بهش میگن عشقو فلان فلان این یه شیطانه که برای پول درامد و معروفیت حاضره هر کاری بکنه

  36. نیلوفر گفته:

    نمیتونم بفهمم آهنگشو و همینطور کاراشو اگه به جای چرت و پرت یه چیز معنی دار میخوند خیلی بهتر بود من آهنگشو گوش می‌کنم اما واقعا از آهنگ آخرش چندشم میشه

  37. رضا گفته:

    فقطقوه قضاییه وپلیس باید به این مسئله کثافت کاری امثال تتلو وساسی لجن ورود کنه وبه هر طریق ممکن بکششون ایران وتو ایران مجازات سنگینی براشون ترتیب بدن تا دیگه عبرت بشه برای خوانندهای لجن دیگه که همچین غلطی نتونن بکنند

    • کاراگاه گفته:

      بشین تا بتونن بیارنش ایران نسل امثال تو هم منقرض بشن اون نه برمیگرده نه ایران نه میتونن برش گردونن 🙂

  38. حسام ( بیگ سابق ) گفته:

    اون خانم بر اساس قانون کشورش دارای شغلی قانونی هست که دولت متبوعش مالیات بر درآمدش رو هم از ایشون میگیره ! خب …. حالا ما اینجا نشستیم و دربان پل صراط شدیم که آیا ایشون میتونه از پل رد بشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه ربطی به من و تو داره ؟ طرف رسما اعلام میکنه چکاره ست . اینجا توی ایران ما هر کدوم مون ده تا چهره داریم و صبح تا شب مشغول بازی برای همدیگه ایم. !!!!!** حالا کی از پل رد میشه ؟؟؟؟؟؟؟ اونایی که خیلی غیرتی هستن این آهنگ رو گوش ندن و نبینن. فهمش سخته ؟ همه روانشناس و کارشناس و استاد اخلاق شدیم حالا…… بشینین فکر کنین توی خلوت چه کارهایی که نکردیم و نمیکنیم….. والله

  39. نعمت گفته:

    نظر من اینکه چون ساسی مانکن تو کلیپ های موسیقیش‌به‌اینا‌توحین‌کرده‌سیع‌دارن‌اونو‌ مانند تتلو ابروشو‌ببرن

  40. میلاد گفته:

    واقعا متاسفم برای اون دسته از عزیزانی که میگن این خواننده اشتباه کرده، شما اول برو خودتو جمو جور کن بعد ببین بچه هات چکارن که حالا این آهنگ بخواد خرابشون بکنه!!!! ایکاش انقد که اینجا میتونید حرف بزنید و سر خودتونو گرم کنید یه نگاهی به وضعیت جامعه مینداختید تا ببینید اوج فساد از مقامات بالا شروع میشه

  41. HO§EĮŇ گفته:

    کلا یک نفر چصناله نمیکنه شادمیخونه
    چشم دیدن اونم ندارین
    مملکت همش باید غمگینو تو عزا باید باشه از نظر شما

    • علی گفته:

      ا از نظر بعضی ها اینا شاد بودنه !!!
      خیلی ببخشید هیچ می‌دونی خودارضایی وامسال اینها از کجا شروع میشه اول از چیزایی پایینتر از این واقعا موندم چطور اینطوری حرف میزنی خیلی ببخشید تو اگه عقل داشتی نموندی سمت این جور آهنگ ها پس آدمی که عقل نداره واقعا چرا باید بیاد اینجا نظر بده!!؟

  42. عارف گفته:

    به هر حال محتوی اهنگ های جوابشان همه به سلامتی و پیک شات بزن بالا می شراب رقص قر سکسی هست و پس خواننده موجه و معقولی نیست آیا شجریان و ناظری بنان افتخاری معین و جهان ستار پویا داریوش ابی لیلا گوگوش هایده مهستی بابا حتی شهرام شپره و آضف و سندی هم سکسی دوتا شاه بزن بعدا کتاب بخون توی اشعار نیاوردن

  43. ناشناس گفته:

    هی بزرگش کردین این مسئله ؛منی که نمیدونستم الکسیس کیه ؛رفتم سرچ کردم دیدم

    تورو خدا اینقدر نپردازین به این مسئله دارین بیشتر تو دید میزارینش

  44. آرمین گفته:

    من خودم نمی دونستم این خانوم کیه وقتی دیدم همه میگن رفتم سرچ کردم و فهمیدم و به نظرم شما هم حتما کارایی میکنید که این خانومو می‌شناسید پس دیگه چرا نگران هستید بچه ها تون بدونن چی کار میکنین😏

  45. مریم گفته:

    واقعا چطور بعضی ها میتونند از همچین فرد هرزه و عوضی و پست فطرتی خوششون بیاد و حمایتش کنند ؟! حداقل یه کم آدم باشه یه ذره وجدان و شرف داشته باشه یه کم مسئولیت پذیر باشه
    اون طفل معصوم چه گناهی کرده این باباش شده ؟! حیوون هم با بچش همچین نمیکنه !!!
    وای به حال مردم و جامعه ای که اینا بخوان بشن الگوش !!!

  46. آیدا زند گفته:

    اگر همه انسان ها می دونستن با سین کردن این ویدئو چه خیانتی در حق خودشون خانوادشون بچه هاشون کردن.هر چه مقدار بیشتری از این فیلم ها استقبال بشه برای دیده شدن دوباره ،ویدئو هایی منتشر میکنن مستهجن تر.شاید با خودتون بگین چه ربطی داره ولی این جور فیلم ها ذهن هر آدمی رو میتونه درگیر کنه حتی یک نفر حالا فکر کنید اون یک نفر بچه ما یا همسر ما باشه.من به شخصه فقط اخبار رو دیدم حتی یک بار هم فیلم رو نگاه نکردم

  47. Ghazal گفته:

    کسی مجبورتون نکرده ک برید ببینید وقتی میشنوید ک این اهنگ همچین چیزایی داره میتونید نرید ببینید
    کسایی ک میرن میبینن و بعد میان … میگن که وای فلان بودو اینا پس نرید ببینید
    شماهایی ک حال نمیکنید خوشتون نمیاد

  48. هانا گفته:

    وای این آهنگ ساسی عوضی کل ایرانو نابود کرد فقرو بوجود آورد تورم رو بوجود آورد ..خیانت دزدی .فقر فرهنگی ..بیسوادی وزرا و مجلس …صیغه …کفر ..هرزگی ..تشنج داخل خانواده ها …همش کار ساسی مانکنه …..ها ها ها ها ها خخخخخخخخخخخخخ

    • حسن گفته:

      ببین این صفحه راجبع به فرهنگ و آینده این نسل جدیده نه اقتصاد صفحه های زیادی راجع اقتصاد ایران هست برو اونجا نظر بده (من خودم راضی نیستم از این اقتصاد).

  49. امیرحسین گفته:

    من متاسفم برای کسی که برای دیده شدن هر کاری میکنه،این آدم ارزش اسم آدم رو ندارن.این یه آدم دنیا طلبه،که نه خانواده می‌فهمه چیه،نه زندگی.فقط میخواد دیده بشه.اونایی که میگن زندگی اون به ما چه ربطی داره،یه مشت آدم…..هستن،که هنوز نمیدونم آدم از روی زندگی و طبقه اجتماعی می‌فهمه طرف چه کسیه.

  50. ماهک گفته:

    یاد بگیریم یک طرفه قضاوت نکنیم .شایدم این خانوم مخصوصا باردار شده تا شاید ساسی رو نگه داره.کلا زندگی خصوصی هرکس به خودش ربط داره و تا وقتی به دیگران اسیب نزده گناهی مرتکب نشده.در مورد اون خانم معروف هم در بیشتر کشورهای دنیا هنرپیشه …..یک شغل به حساب میاد و این انتخاب زیرکانه بخاطر فقط ایرانی ها بوده که حبل این چیزا هستن .ال حقم داریم میبینیم که چه خبر شده.

    • علی گفته:

      من کاری با زندگی خودش ندارم این داره با این آهنگ ها ذهن بچها رو که باید فکر درس بازی بچگی کردن باشه رو میندازه تو این مطالب بچها هم که نمی‌دونم کاملا فکر و ذهن شوند از بین میره

  51. کیمیا گفته:

    🙂👌🏻ما توی زندگی کسی نیستیم و بهتره که یک طرفه قاضی نریم.اگه زنش کاری نمیکرد یا مشکلی نداشت ساسی ولش نمیکرد یا اصلا میگیم ساسی یه بی عاطفه است.اوکی میگیم ساسی نباید با الکسیس اون موزیک ویدیو رو درست میکرد.ولی چرا یهو همه قفلی زدیم رو ساسی؟ینی خواننده های دیگه این کارارو نمیکنن؟:)خیلی خوب میشد اگه توزندگی کسی دخالت نمیکردیم و سرمون تو لاک خودمون بود🙂👌🏻

  52. S گفته:

    این ع*ن آقا که دلش به حال بچه خوابش نمیسوزه چرا باید دلش واس بچه دیگران بسوزه براش مهم نیس که داره با این آهنگای مسخرش یه فرهنگی نابود میکنه

  53. علی گفته:

    ببین عزیزم تو دنیا دیگه نمیان مثل قدیم بجنگند چون خیلی هزینه بره برای همین روی آوردن به سبک جنگ نرم جنگ نرم یعنی خوروندن اطلاعات غلط تو مغز مردم همین زن (سگ) که شما میگید داره کار می‌کنه می‌دونی از کی پول میگیره اصلا این نوع فیلم ها (پورن) چجوری ساخته شده این زن (سگ) داره برای موساد کار می‌کنه الان حتما میگی الکی میگن ایشون (البته ایشون نه همکار ایشون) فیلمش هست با موساد قرار داد بستن اون موقع میگفتن فرهنگ سازی بعد شروع به کار کردن به مرور زمان اینا یک مجموعه بزرگ شدن.
    این خواننده ها هم همینطور این هارو هم جذب خودشون میکنن.
    پس نگو داره کارشون می‌کنه اینا کارشون فریب زدن افرادی که مثل تو هستن هست.
    این کم کاری صدا و سیما هست که مردم جذب این نوع رسانه ها میرم.
    الان بعضیا میگن وضع اقتصاد رو نمی‌بینی من میبینم واقع جای تئسف داره و همش هم کار این دولت کثیفه. خلاصه به اون آدم ها که اقتصاد رو میارن وسط می‌خوانم بگم این صفحه راجبع فرهنگ و جامعه هست اگه روزی برای گفتن ندارید اقتصاد رو میارید وسط که این کاملا فرق داره

  54. علی گفته:

    نگاه کن این فرد الان داره رو بچها تعصیر می‌زاره ما نمی‌توانیم بگیم به ما چه این فرد داره با آینده این بچها بازی می‌کنه

  55. رها گفته:

    راهکارهایی برای انحراف و مشغول نمودن اذهان عمومی
    این داستان اهنگ سمیه نرو از ساسی
    کارگردان اصلی همون که خودتون میدانید
    التماس تفکر

  56. عماد-شعبانی گفته:

    این ساسی هم باسه خودش وله ها.
    آخه چی داره،صدا که نداره،اخلاق که نداره،الاغم که هست،کلا از این دنیا رد داده.

  57. Sasi.fan گفته:

    بچه خودشه ب ما چ ربطی داره بزار هر کاری بخواد بکنه کسایی که طرفداران تو زندگی خصوصیش دخالت نمیکنم فقط آهنگاش گوش میده و پخش میکنن

  58. ایران مظلوم گفته:

    رسوایی جایست که دکل نفتی گم میشه بیت المال میره کانادا سلطان هرچیزی در مملکت پیدا میشه اعدام میکنن تا درس عبرت بشه ولی ……

  59. ایران پاره تنم گفته:

    اون داره اونور دنیا واسه خودش زندگی می کنه
    اینجا مشکل ما فقط شده ساسی دیگه مشکلی وجود نداره فزولی در کار دیگران باعث عقب موندگی مردم ایران شده

  60. جواد گفته:

    گناه مفسدان اقتصادی داخلی کمتراز بازیگران پورن نیست مفسدان اقتصادی خانواده ها رو به فساد میکشانن بدون اینکه کاری بر علیهشون بشه یا سر و صدایی کنه

  61. Unknown گفته:

    اقا چرا موضوع رو انقدر گنده میکنید همین شما هایید که انقدر حاشیه مسیازید مگه یارو میخواد الکسیسو بیاره تو موزیک ویدیو پورن هاب بازی کنه ؟ این فقط یه موزیک ویدیوئه و هر کسه دیگه میتونست به جای الکسیس بیاد برای رقصندگی

  62. وحید...امینی گفته:

    من فکر نمیکردم ساسی انقد ادم شالاتانی باشه. با این کاراش مخصوصا با این موزیک ویدیو خودشو خراب کرد. حیف حیف من عاشق اهنگ بهترین کادو بودم. ولی نظرم عوض شد…

  63. راه در جهان یکیست وآن کوتاهترین راه است!؟! گفته:

    از وقتی که: عارفان کاین جلوه در محراب و منبر کرده‌اند، .. ور به خلوت میرسند آن کار دیگر کرده‌اند… آدمای پوچی مثل ساسی طرفدار پیدا کرده‌اند!
    فقر از در اومد ایمان از پنجره رفت
    فقر فقط فقر مالی نیست فقر معنوی هم هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز