زیباترین پشت بام های جهان در سال 2023

تور لحظه آخری-کاماپرس

بام‌های سبز چیزی فراتر از یک عنصر تزئینی بوده و ابزاری قدرتمند برای مقابله با چالش‌های آب و هوایی مانند گرمای شهری، سیل، از دست دادن تنوع زیستی و کیفیت پایین هوا به شمار می‌روند. به علاوه با محافظت از بام، طول عمر سقف را افزایش داده و به عنوان زیرساخت طبیعی عمل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

جزایر تورکس و کایکوس

این ویلای مدرن به قیمت ۷ میلیون دلار، استاندارد جدیدی برای زندگی آگاهانه از محیط زیست را در کارائیب ایجاد کرده است. علاوه بر تعداد زیادی از فناوری‌های پایدار، از جمله پنل‌های خورشیدی و سیستم ذخیره‌سازی انرژی تسلا، سقف زیبای خانه با مناظر طبیعی ترکیب شده و به‌عنوان یک عایق طبیعی کاربرد دارد، همچنین فضای داخلی را در تمام طول سال خنک نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جزایر ویرجین بریتانیا

این ملک ۲۷ میلیون دلاری به نام «هالو» (Halo) در جزیره خصوصی منحصر به فرد و خصوصی «اویل نات بی» (Oil Nut Bay) واقع شده و به لطف طراحی ارگانیک با محیط زیست هماهنگی کامل دارد. هالو که در ۲.۴ هکتار زمین سرسبز قرار دارد، همچنین دارای طراحی کاملا مدرنی است که از محیط طبیعی اطراف الهام گرفته شده است. برجسته‌ترین نقطه خانه، پشت بام سبز و زنده آن است که به زیبایی با دامنه تپه ترکیب شده و گیاهان بومی و گل‌های وحشی را به نمایش می‌گذارد.

مائوئی، هاوایی

این کلبه ۷.۵ میلیون دلاری در کنار اقیانوس در ساحل شمالی مائوئی یک زندگی مدرن و در عین حال سازگار با محیط زیست را در یک منطقه نیمه گرمسیری ارائه می‌دهد. بخش اصلی خانه دارای یک سقف سبز برای کمک به خنک کردن خانه در شب است. گفته می‌شود زندگی در این کلبه احساس زندگی در یک طبیعت رویایی را به ساکنان می‌دهد. به علاوه فضای وسیعی از چمنزار، و چشم اندازهای بی پایان اقیانوس نیز وجود دارد.

لس آنجلس

این ملک فوق العاده ۳۰ میلیون دلاری واقع در لس‌آنجلس بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت است، چرا که دیوارهای عظیم آن با الگوهای مواج خزه پوشیده شده و حیات و سرزندگی را برای ساکنان به ارمغان می‌آورد. به علاوه یک عرشه تماشای سبز به مساحت ۲۷۸ متر مربع بر روی بام تعبیه شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز