زیباترین زن جهان با شکایت 2600 میلیاردی شوهر سابقش را به دادگاه کشاند!

امبر هرد بازیگر و مدل آمریکایی که طبق اعلام برخی سایت‌ها و مجله‌های مد و زیبایی ، زیباترین زن جهان به شمار می‌آید در تازه ترین برگ از پرونده شکایت های سریالی خود از شوهر سابقش جانی دپ – بازیگر مشهور دیگر هالیوود – یک بار دیگر وی را با قراری میلیاردی به دادگاه کشانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داستان شکست ازدواج جنجالی امبر هرد و جانی دپ زوج سابق هالیوودی که هر دو آنها به زیبایی و جذابیت مشهورند ، پایان ندارد و هر از چندی جنجالی جدید از این زوج سابق سر می زند.

هنوز مدت زیادی از مختومه شدن شکایت جانی دپ از امبر هرد نگذشته است که خبر رسیده آنها متقابلا از هم شکایت کرده اند. این بار امبر هرد برای مقابله با شکایت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ دست به دامن دونفر پرسنل پلیس لس آنجلس شده است.

آریاک سفر

به گزارشِ ۳۰ نما، این اقدام ۲۰ سپتامبر از سوی یکی از کارمندان دادگاه فرفکس کانتی به تأیید رسیده و فاش شده است که نمایندگان حقوقی  خانم هرد برای رسیدگی به پرونده شکایت جانی دپ – ستاره سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب –  اسنادی را می خواهند که در اختیار پلیس لس آنجلس بوده و به درگیری خانگی این زوج در سال ۲۰۱۶ مرتبط است. ظاهرا جانی دپ بر اساس این اسناد امبر هرد را به زدن تهمت و افترا – تهمت خشونت خانگی – متهم کرده است.

خبرهای پربازدید را بخوانید:

محوریت  درخواست جدید خانم هرد دسترسی به اطلاعات دوربین‌های تعبیه شده روی بدن مأمورین پلیس است؛ همان مامورینی که در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۱۶ در محل سکونت هرد و دپ حضور پیدا کردند تا به شکایت گزارش شده – درباره خشونت خانگی – رسیدگی کنند.

خانم هرد با درخواست جدیدش قصد دارد دو مأمور پلیس را در کانون توجه قرار دهد تا شرح ماجرا از زبان آ نها در دادگاه ارائه شود و در نهایت روشن گردد که هرد قربانی خشونت خانگی بوده است یا دپ.

هرد در عملی متقابل علیه دپ یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری – به دلار 26 هزار تومانی مبلغی بالغ بر 2600 میلیارد تومان ! –  ثبت کرده و دادگاه سال آینده برگزار خواهد شد. او برای این دادگاه تمامی سوابق دو مامور پلیسی را که در آن روز به خانه آنها مراجعه کرده بودند – مامورانی به نام های  سانز و هدنز – را تا سال ۲۰۱۶ درخواست کرده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “زیباترین زن جهان با شکایت 2600 میلیاردی شوهر سابقش را به دادگاه کشاند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز