زیباترین جاده های پاییزی ایران را ببینید

جاده-پاییزی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

از قدیم گفتن مقصد مهم نیست از مسیر باید لذت برد. در معرفی شهرها و روستاهای گردشگری سهم جاده‌ها اکثرا به یک آدرس برای مقصدی دیگر منتهی می‌شود. در اینجا اما مقصد خود مسیر و جاده‌هایی است که به‌خصوص در پاییز تماشایی‌تر هستند چرا که بسیاری از جاده‌ها بهترین گزینه برای تماشای زیبایی‌های طبیعت پاییزی و همچنین گزینه مناسبی برای عکاسی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 جاده پاییزی ایران را معرفی می‌کند:

1ـ جاده املش، گیلان

یکی از رنگین‌ترین جاده‌های ایران در پاییز جاده‌ املش گیلان است. رانندگی و عکاسی در این جاده‌ از فراموش‌نشدنی‌ترین تجربه‌های پاییزی هرکسی خواهد بود. سرتاسر این جاده را درختان تنومند و کهن‌سالی پوشانده‌اند که در پاییز رخت قرمز و نارنجی خو را به تن کرده‌اند تا زیبایی‌های خود را به شما نمایش دهند و از قلب و روحتان دلبری کنند.

جاده-املش-گیلان

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2ـ جاده اسالم به خلخال

این جاده از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جاده‌های زیبای ایران است. رانندگی در این مسیر برای شما آن‌قدری لذت‌بخش خواهد بود که خواه‌ناخواه چند باری برای سیر دیدن این زیبایی‌ها در مسیر متوقف می‌شوید. تماشای جاده اسالم به خلخال در هر فصلی شما را شگفت‌زده خواهد کرد خاصه در پاییز که گرمای رنگارنگ آن شما را مسحور خود خواهد کرد.

جاده-اسالم-خلخال

3ـ جاده سنگده

سنگده به بهشت هزار رنگ مازندران معروف است و هنگامی که قدم در جاده آن بگذارید متوجه می‌شوید که توصیف بی راهی نیز نبوده است. جاده سنگده پاییز تماشایی دارد. اگر در عبور از این جاده کمی صبور باشید و سری به جنگل سنگده هم بزنید پشیمان که نخواهید شد؛ بلکه تجربه حضور در این بهشت هزار رنگ را هرگز فراموش نخواهید کرد.

جاده-سنگده-کاماپرس

 

4ـ جاده چمستان به گزناسرا

چمستان به گزناسرا از مسیرهای جذاب و کم‌تر شناخته شده ایران است. این جاده جنگلی از جاذبه‌های گردشگری مسیر گزناسرا است. رانندگی در این جاده تجربه منحصربه‌فردی خواهد بود که تا سالیان خاطره آن را برای اطرافیان خود تعریف خواهید کرد.

جاده-چمستان-گزناسرا-کاماپرس

5ـ جاده جواهرده به رامسر

این جاده یک جاده پرپیچ‌وخم جنگلی آمیخته با مه است که خاطره تصویر زیبای آن تا ابد با شما خواهد ماند. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این مسیر قرار دارند که پیشنهاد می‌کنیم در این جاده کمی توقف کرده، از زیبایی‌های آن عکاسی کنید و خاطرات خوبی را برای خودتان رقم بزنید و سپس ناهار یا نوشیدنی میل کنید و به مسیر خود ادامه دهید. ساده بگویم، ساده از کنار این جاده جواهرنشان نگذرید!

جاده-جواهرده-پاییز-کاماپرس

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز