محبوب ترین چترهای پاییزی در بازار

مدل‌های هواشناسی جهانی، پاییز پربارشی برای سال 1402 در ایران، پیش‌بینی کرده‌اند. به همین دلیل خرید چتر در این روزهای بارانی لازم و ضروری است.

با وجود آنکه اغلب مردم از چتر برای محافظت از خود در برابر باران استفاده می‌کنند، چتر در تابستان و برای عکاسی نیز کاربرد دارد. دو نوع چتر عصایی یا کلاسیک و تاشو در بازار وجود دارد. افراد معمولاً برای خرید چتر مواردی مانند قیمت، جنس،  نوع دسته، رنگ، استحکام و … را در ‌نظر می‌گیرند.

کاماپرس در ادامه 5 مدل چتر پرفروش در سایت دیجی کالا را معرفی می‌کند:

1- چتر مدل ویندپروف کدcoiled 8

این محصول با قیمت 258 هزارتومان، پرفروش‌ترین مدل از نظر کاربران است. جنس پارچه آن شمعی و جنس فریم آن فلزی است. این چتر به صورت ضامنی باز و بسته می‌شود و نوع ستون آن تلسکوپی است. مهم‌ترین ویژگی چترهای ویندپروف، جا به جایی راحت آنها در کیف است. یکی دیگر از ویژگی‌های چتر ویندپروف، ضد آب بودن پارچه آن است. با توجه به نظرات کاربران، کیفیت مناسبی در روزهای بارانی دارد اما در برابر بادهای شدید مقاومت ندارد. این چتر تاشو که در دو رنگ مشکی و سبز کله غازی طراحی شده است، به همراه یک کیف مخصوص عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- چتر مدل تمام اتوماتیک ضد باد

این کالا به دلیل داشتن 10 دنده فایبرگلاس، در برابر باد و باران شدید، مقاومت خوبی دارد. قیمت آن 288 هزار تومان است. جنس دسته این چتر از چرم مصنوعی و ستون آن آلومینیمی است. سایبان این محصول از جنس کتان ساخته شده است و ضدآب است. چترهای تمام اتوماتیک با فشردن یک دکمه که روی دسته آنها قرار دارد، باز و بسته می‌شوند. این چتر در حالت بسته کوچک است اما اندازه سایبان آن در حالت باز به قطر 42 اینچ می‌رسد.

3- چتر مدل B-SH

بهای این محصول 221 هزارتومان است. جنس سایبان آن، پلاستیک شفاف است که حالت شیشه‌ای آن تماشای قطرات باران را امکان‌پذیر می‌کند. نوع دسته این چتر عصایی است.  این کالا با استفاده از ضامن باز و بسته می‌شود. چترهای شفاف خیلی مقاوم نبوده و هنگام باز و بسته کردن آن باید این نکته را در نظر داشت. جنس دسته این محصول پلاستیکی است و طبق نظرات کاربران، امکان شکستگی آن وجود دارد.

4- چتر مدل 123 Uv

این محصول با قیمت 315 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس پارچه آن از پلی استر است. پارچه‌های پلی استر به دلیل الیاف به کار رفته در آن‌ها، بسیار مقاوم و در عین حال سبک هستند. ضد اشعه بودن، مهم‌ترین ویژگی چترهای Uv است؛ بنابراین برای استفاده در تابستان نیز مناسب هستند. جا به جایی راحت، سبک و خوش دست بودن از دیگر ویژگی‌های این کالا به شمار می‌روند. جنس فریم این کالا فلزی و دسته آن از پلاستیک سخت است و به صورت ضامنی باز و بسته می‌شود. این چتر به همراه کاور در چهار رنگ مشکی، سبز کله غازی، سرمه‌ای تیره و استخوانی عرضه می‌شود.

5- چتر مدل naabsell-UV01

جنس پارچه این محصول اتوماتیکی، ضد اشعه UV است. 8 فنر دارد و در برابر باد مقاوم است. این محصول با قیمت 288 هزار تومان به همراه یک کیف، عرضه می‌شود. جنس دسته این چتر پلاستیکی است. لازم به ذکر است که بر اساس نظرات کاربران، فنرهای این چتر پس از مدتی از پارچه جدا می‌شوند و ماندگاری بالایی ندارد. این کالا در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، سرمه‌ای، زرشکی، زیتونی، استخوانی و آبی آسمانی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز