زمزمه ریزش 20 میلیونی قیمت پراید / دلالان از قیمت دادن طفره می روند

گزارش ها از بازار خودرو حکایت از آن دارد که با افت شدید قیمت دلار در بازار ، قیمت خودرو نیز با کاهش روبرو شده و ثانیه شماری برای فرو ریختن قیمت پراید از کانال هایی که یکی بعد از دیگری فتح کرده بود آغاز شده است.

به گزارش کاماپرس، «بازار خودرو در شوک کاهش شدید قیمت ارز است و دلالان از اعلام قیمت خودداری می کنند.»  این جمله بهترین روایتی است که می توان از وضعیت کنونی بازار خودرو ارائه کرد.

تماس خبرنگار کاماپرس با فعالان بازار خودرو برای اعلام قیمت پراید – ارزان ترین خودروی داخلی – بی نتیجه ماند چرا که فعالان بازار اعلام می کنند امروز کسی فروشنده خودرو نبوده و خریداران نیز به شدت در انتظار کاهش قیمت هستند.

یکی از فعالان بازار با بیان این که برخی از همکاران اعلام کرده اند که پراید 131 صفر کیلومتر به قیمت 135 میلیون تومان عرضه شده ولی خریداری به این قیمت وجود نداشته است، به خبرنگار ما گفت: خریداران قیمت 120 میلیون تومان را پیشنهاد کرده اند که مورد قبول فروشنده قرار نگرفته است.

این فعال بازار خودرو می گوید: احتمال ریزش قیمت خودرو در حال افزایش است و برخی واسطه ها تلاش می کنند خودروهایی را که در قیمت بالا خریداری کرده اند هر چه سریع تر به فروش برسانند در حالی که مشتری و خریداری وجود ندارد.

آریاک سفر

گفته ها و روایت ها از وضعیت بازار خودرو هنوز شفاف نیست اما در این تردیدی نیست که روند نزولی قیمت در بازار خودرو آغاز شده و در صورت ادامه یافتن ریزش نرخ دلار، باید در انتظار کاهش قابل ملاحظه ای در بازار خودرو باشیم.

شایان ذکر است بر اساس اعلام خبرگزاری مهر، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو قیمت پراید 131 را 122 میلیون تومان اعلام کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “زمزمه ریزش 20 میلیونی قیمت پراید / دلالان از قیمت دادن طفره می روند

  1. سمانه گفته:

    ان شاء الله اینقدر ارزونی و فراوانی روزی بشه همه وضعشون خوب بشه بحق امام زمان ان شاء الله

  2. Sasan گفته:

    دیگه برای بازار کشورمان یک ترفند شده و این ترفند در همه اجناس اجرا میشود
    تخم مرغ از ۶ هزار تومن میره ۲۰ هزار تومن میگن ارزون شد،دلار از هزار و دویست میره ۳۲ هزار میشه ۲۹۸۰۰ میگن ارزون شد مرغ از ۷هزار میره ۳۰ هزار میاد رو ۲۸۵۰۰ میگن ارزون شد و……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز