گران ترین خانه ها در سال 2023

معاملات املاک لوکس پس از همه‌گیری کرونا، کاهش قابل‌توجهی داشت بااین حال هنوز هم موارد چشمگیری در میان آن‌ها به چشم می‌خورند.

به گفته رئیس‌ و مدیرعامل شرکت ارزشیابی میلر ساموئل، در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۳۰ معامله ۵۰ میلیون دلاری یا بیشتر انجام شده است.

کاماپرس در این مطلب به گران‌ترین این معاملات می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

عمارت بیانسه و جی زی در مالیبو

زوج مشهور بیانسه و جی زی حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید این عمارت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربعی در مالیبو، کالیفرنیا پرداخت کردند. این عمارت بتنی با سبک معماری مدرن توسط یک معمار مشهور به نام تادائو آندو طراحی شده و زیباترین نما و منظره‌ها را به نمایش می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عمارت مایفر، لندن

این عمارت به ارزش ۱۳۸ میلیون پوند معادل ۱۷۶ میلیون دلار آمریکا، بزرگترین معامله در لندن بود. عمارت مایفر به ابعاد ۲ هزار و ۳۰۰ متر توسط مدیران اجرایی موسسه سرم هند، آدار پوناوالا از دختر ثروتمندترین مرد لهستان، یان کولچیک، خریداری شد.

عمارت کانتانوچی، پالم بیچ

جزیره پالم بیچ واقع در فلوریدا، مدت‌هاست که به‌عنوان یک مقصد ایده‌آل برای ثروتمندان شناخته شده به شمار می‌رود. رکورد خرید مسکن در این منطقه در سال ۲۰۲۳ به ملک ۱.۶ هکتاری فروشنده خودروهای لوکس، آقای مایکل کانتانوچی تعلق می‌گیرد. این خانه به سبک مدیترانه ای با مساحت بیش از هزار و ۸۰۰ متر مربع و ارزش ۱۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و حدود ۴۵ متر از منظره اقیانوس را ارائه می‌دهد.

آپارتمان کومو رزیدنس، دبی

دبی در سال ۲۰۲۳، با فروش آپارتمانی به مساحت ۲ هزار متر مربع در کومو رزیدنس، پالم جمیرا به قیمت ۵۰۰ میلیون درهم معادل ۱۳۶ میلیون دلار آمریکا از سایر معاملات جلو زد. این پنت هاوس پنج خوابه هنوز تکمیل نشده اما قرار است علاوه بر دیوارهای شیشه‌ای، منظره‌ای حیرت انگیز از خط افق دبی و آب‌های درخشان خلیج فارس داشته باشد.

عمارت اسکی، آسپن

پیست‌های اسکی بین‌المللی آسپن، کلرادو ساکنان زیادی را به این نقطه کشانده و اخیرا فروش ۷۶ میلیون دلاری یک عمارت در این منطقه رکورد سال ۲۰۲۱ که برابر با ۷۲ میلیون دلار بود، را شکست. این اقامتگاه با مساحت بیش از هزار و ۸۰۰ متر مربع دارای دیوارهای سنگی، شومینه تراش‌کاری، سالن بولینگ، بار و هفت اتاق خواب است و نمای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز