رکورد قیمت ارزان ترین و بدفروش ترین سواری‌های ایران خودرو شکست

بازار خودرو طی دو هفته اخیر با عطش متقاضیان خودروهای سواری روبرو شده  به نحوی که رکورد قیمت برخی خودروها مثل سمند ال ایکس و رانا پلاس که اولی ارزان ترین و دومی بدفروش ترین خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می روند، شکسته شده است.

به گزارش کاماپرس، انتظارها برای آرام شدن بازارها بعد از پایان کار دولت دوازدهم محقق نشده و برخلاف تصور با نزدیک شدن روز تحلیف رئیس جمهور جدید بازارها متلاطم تر از قبل شده اند.

بهرام اسدی از فعالان بازار خورو در گفتگو با کاماپرس به افزایش قیمت برخی خودروها در بازار اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت سمند ال ایکس تا حدی غیرمنتظره بوده چون این خودرو سواری ارزان ترین سواری ایران خودرو است و برخی از متقاضیان این خودرو را نمی پسندند و بیشتر خودرو خانواده به شمار می رود.

خبر مهم امروز در بازار خودرو:

به گفته وی، با این حال در هفته های اخیر سند ال ایکس به شدت گران شده و شاید علت آن هم ارزان بودن آن نسبت به سایر خودروهای سواری ایران خودرو باشد. وی همچنین به گرانی رانا پلاس اشاره کرد و این خودرو را جزو بدفروش ترین محصولات بازار دانست که این روزها مورد استقبال قرار گرفته و رکورد قیمت خود را شکسته است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سمند ال ایکس 5 میلیون در 2 هفته بالا رفت

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد روند تغییر قیمت اکثر خودروها نسبت به 10 تا 14 روز پیش، افزایشی بوده است. در بازار امروز شنبه 9 مردادماه 1400 هر دستگاه خودرو سمند LX مدل 1400 با رشد 5 میلیون تومانی نسبت به دو هفته پیش، معادل 218 میلیون تومان، پژو 405 مدل جی ال ایکس با رشد 9 میلیون تومانی معادل 216 میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده با افت قیمت یک میلیون تومانی، معادل 266 میلیون تومان معامله می‌شود.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

206 صندوقدار به 280 میلیون رسید

بر اساس گزارش فارس، همچنین پژو ۲۰۶ صندوقدار با رشد قیمت 3 میلیون تومانی قیمت نسبت به دو هفته پیش با قیمت 280 میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد 3 میلیون تومانی با قیمت 395 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

هر دستگاه پژو ۲۰۷ دنده‌ای رینگ فولادی نیز با رشد قیمت 2 میلیون تومانی به قیمت 295 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ویدئوهای مهم و مرتبط :

قیمت رانا پلاس 8 میلیون بالا جهید

در عین حال، امروز هر دستگاه پژو پارس ساده مدل 1400 معادل 250 میلیون تومان معامله شد که نسبت به دو هفته پیش تغییری نداشته است. در مورد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده نیز باید به افزایش 8 میلیون تومانی قیمت این خودرو طی دو هفته اخیر اشاره کنیم.

در حال حاضر این خودرو با قیمت 225 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.در مورد رانا پلاس نیز باید به افزایش قیمت 8 میلیون تومانی اشاره کنیم به طوری که قیمت این خودرو امروز در بازار به 233 میلیون تومان رسیده است.

در مورد دنا معمولی رینگ فولادی نیز باید به ثبات قیمت ین خودرو و عرضه آن به قیمت 300 میلیون تومان در بازار امروز اشاره کنیم. در این میان دنا پلاس دنده‌ای توربو طی دو هفته اخیر رشد قیمت چشمگیری را تجربه کرده به طوری که با افزایش 28 میلیون تومانی، حالا با قیمت 403 میلیون تومان خرید و فروش می شود. هایما s7 توربو نیز بدون تغییر قیمت با نرخ 670 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

پراید هاچ بک در مرز 140 میلیونی

امروز هر دستگاه سایپا ۱۱۱ در بازار با رشد یک میلیون تومانی نسبت به دو هفته پیش به قیمت 139 میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت سایپا ۱۳۱ با رشد یک میلیون تومانی نسبت به دو هفته پیش به 126 میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

27 دیدگاه برای “رکورد قیمت ارزان ترین و بدفروش ترین سواری‌های ایران خودرو شکست

  1. سلمان گفته:

    ای خدا…تا کی…خدایا اگه واقعا وجود داری یه خودی نشون بده…
    که خرید خودرو رو به گور خواهیم برد..
    دیگه بس..این زندگی لعنتی…روزی هوا هم جیره بندی خواهد شد..

  2. بیچاره گفته:

    فقط یه کلام،خدا لعنتتون کنه آخه این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟؟؟ایران خودرو و سایپا فکر کنم قصد نابودی ملت و ایرانو دارن؟؟؟؟؟؟آخه کسی نیست نظارت کنه؟تحریم رو بهانه کردن که خون مردمو توی شیشه کنن.

  3. اردشبر گفته:

    داداش اینها همه قیمت‌های کذب است که دلالا ن در سایت‌هایی مثل دیوار می‌گذارند تا جو روانی درست کنند وگرنه الان برج 5 است و نه حقوقی اضاف شده نه خبری هست. بلکه ملت فقیرتر از قبل هم شده اند. پس خریدار اول و آخرش خود دلال‌ها هستند. کسانی که گول این جو را بخورند و هول شوند بزودی ضرر خواهند کرد. صبر کنید. که خودرو داخلی بسیار ارزان‌تر از اکنون خواهد شد بزودی. مقاومت شرکت‌ها می‌کند. عرضه خیلی بیشتر از تقاضا می‌شود.

    • ن گفته:

      … چی‌چی فیک ؟ بخاطر همین حرفها من پارسال نخریدم الان چن برابر شده … تو فیکی که نمیدونی دور و ورت چه خبر

  4. مدافع گفته:

    کارخانه ایرانخودروبادلال دستش توی یه کاسه است،وگه نه این همه خودروتوبازارآزادباقیمت های سرسام آورازکجااومده،آخه مگه میشه یه محصول وتولیدیه کارخانه باچندین قیمت فروخته بشه،واقعأقیمتها کمرآدمو می شکنه،ماکه آرزوی داشتن حداقل یه ماشین ایرانی روداشتیم،اونم غیرممکن شده،چراواقعأمسئولین رسیدگی نمی کنند،ایرانخودرووسایپاهمش میگن ضررمیدیم خوب اگه ضررمیدی تولیدنکن درکارخونه روگل بگیر،تموم کنید این مسخره بازیاتون رو،

  5. قربان گفته:

    امان از نادانی من ایرانی که ونادانتر از خودم از من ایرانی سواستفاده میکنند واشغالترین تابوتهای فلزی را به ما میدن. جالبتر اینکه میگن ضررمیکنیم .خدایا کی ما ایرانیها سر عقل میایم ویک کمپین نه به خریدن خودروی آشغال ایرانی راه میندازیم. به امید ایران آزاد وایرانی سرافراز

  6. ایرانی گفته:

    این وظیفه و رسالت خبرنگار است که بعنوان مدعی العموم، خواست و دیدگاه مردم را نسبت به مسایل همچون گرانی سرسام آور خودرو به مسوولان ذیربط و دولت نشان داده و منعکس کرده و پاسخ درخور بخواهد. متاسفانه گوش پشت میزنشینهاظاهرا کر شده یا خود را به کری زده اند اما انشاالله به سیلی عدالت باز میشه و مصببتن وضع موجود به هر نحو پای میز محاکمه خواهند نشست.

  7. اسماعیل نوغانچی صالح گفته:

    تا میتوانید قیمت سازی کنید فعلا دلال خودرو ساز دستشان در دست همدیگر هست آنها خودرو به دلال میدهند دلال قیمت بالا می‌برد کارخانه هم می‌گوید در بازار اینقدر است منهم گران می‌کنم بی خیال مصرف کننده تا خدا گردن شما ها را نزند اش همین کاسه همین

  8. احمد خزانه گفته:

    دوستان عزیزم لطفا نخرید تا قیمتها شکسته بشه . من خودم خودرو دارم ولی قیمتها انقد نجومیه که قدرت خرید ماشین بهتری ندارم .

  9. علی اکبر بهشتی گفته:

    کشورمون به دست نااهلان افتاد وروزگارمردم سیاه شد الان تنها ارزوی مردم زنده موندنه یا از کرونا میمیریم یا ازدست بی کفایتی مسئولین

  10. خنجر ویسی گفته:

    خودمان کردیم که لعنت بر خودمان وقتی پراید پنجاه تومان شد همه براس صف کشیدیم هی رفت بالا ما هم باهاش رفتیم توصف

  11. نوران گفته:

    هموطنان اگر مدیریت کشور و به تبع صنایع ، علمی و اصولی ممکن است امور درست شود و الا با مدیریت سنتی و کدخدایی که صنایع ما دارند فقط به طرف سرکیسه کردن و سودجویی پیش میروند.

  12. مسعود گفته:

    این جو روانی وکاذبه، قدرت خرید نیست، لذاست ک تا میتوانید دل خودتان راخوش نموده وقیمتها را بالا اعلام کنید. خودروهایتان بزودی درانبارها روی دستتان می ماند وهرسال باافزایش مدل و بدون خریدار خواهندماند.

  13. ایران گفته:

    ایناهمش سیاست قیمت همه اقلام تای سطحی میارن بالاتارئیس جمهوربعدی بیادبعدچهارسال همه چیزمیندازه گردن قبلی چهارسال دومم زمینه آماده میکنه برانفربعد مردمم ازهمجابی خبر فکرمیکنن نفربعدی رابین هوده

  14. محمدرضا حجتی گفته:

    با بالا بردن قیمت کارخانه خواستن قیمت رو با بازارکم کنن..فاصله قیمت ها حفظ شد ومصرف کننده بدبخت ترشد شماها همگی حقه بازید

  15. حسن لطیفی گفته:

    خدایا کاری داشت مگه برای توبااون قدرت وجرال وجبروتت!بابا به جای اینکه منوتوآسیا وازاون بدتراوایران بدنیا آوردی ، سه چهارهزارکیلومتراونورتر می‌آوردیم دنیا؟! نروژی فنلاندی دانمارکی سوئدی خلاصه هرجاتواروپاغیراینجا!.حداقل دوزندگی بعدی یه حالی بده جبران کنی! عصبانی نشی حالا ببری توقلب آفریقا سرویسمون کنی که دیگه عین بی عدالتی.

  16. فریاد بی صدا گفته:

    شماها چقد ساده اید
    مسوولین همون صاحبان اصلی سهام ایرانخودرو و سایپا هستن. توقع دارید چیکار کنن ها یخورده فک کنید دلیلی ک اینهمه داره سر ما میاد چیه و کیان

  17. سعید صبوری گفته:

    مملکت بی صاحب و خودروسازان غارتگر که از بازار انحصاری و تعرفه های بالاتر از 100 در صد واردات خودرو سوءاستفاده می‌کنند

  18. Mojtaba گفته:

    از کارخانه دار و مسئولین شاکی نباشید تا وقتی که مردم حاظر هستن واسه همچین آشغالهایی صف بکشند و خودشون رو جر بدن که دوتومن دلالی کنن نباید از دولت و کارخانه دارها توقع داشت که خودرو ارزون بشه وقتی توی یک جامعه اتحاد و هم دلی نباشه و منافع شخصی به جای منافع ملی باشه حال و روزمون بدتر از این هم میشه تنها راه حل اینه که نخرید و ثبت نام نکنید اگه هر چیزی تو کشور گرون میشد و مردم اونو تحریم میکردن الان وضعیت خودرو خونه دلار اینترنت اب برق و … این نبود

  19. علی گفته:

    بابا بخدا ملت هم دارن میخرن زرت و زرت وهی هم میفروشن کی میگه نمیخرن؟؟؟ این همه ماشین صفر تو خیابوناس….تا وقتی ما مردم هول فردامون را داشته باشیم و و از ترس قیمت فردا امروز بیشتر پول بدیم همینه اوضاع…باید ترس بین مردم بریزه و بعدش هم نخریم اگه گرونه….بخدا نمیمیریم بدون ماشین…خدایا خودت به داد فریاد ما مردم فقیر برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز