رویداد بهاره اپل؛ آیپد ایر 5 و مدل‌های جدید مک

لست سکند

اپل در رویداد معرفی آیفون SE 3، علاوه‌براین گوشی، آیپد ایر 5 و نسل جدید کامپیوترهای سری مک را نیز رونمایی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از بلومبرگ، آیپد ایر 5 و مک های جدید احتمالا در رویداد بهاره اپل رونمایی می‌شوند. همچنین فون آرنا می‌گوید، مدت‌ها است شایعه‌هایی درباره‌ی محصولات جدید اپل، به‌خصوص iPhone SE 3 2022 می‌شنویم. این گوشی هوشمند موقع عرضه احتمالاً به ارزان‌ترین آیفون بازار تبدیل می‌شود.

ارزان ترین آیفون کی به بازار می‌آید؟

در حال حاضر، خوش‌قیمت‌ترین آیفون بازار، آیفون SE نسل دوم است و ازآنجاکه زمان نسبتاً زیادی از عرضه‌ی آن گذشته، منطقی است که به زودی نسل جدید آن رونمایی شود. انتظار می‌رود آیفون SE نسل سوم به همان نمایشگر ۴٫۷ اینچی، اما به پردازنده‌ی قدرتمندتر و شبکه‌ی 5G مجهز شود.

راز آسمان پایتخت

بر اساس شایعه‌ها، آیفون SE نسل سوم اپل از پردازنده‌ی پنج‌نانومتری به‌کاررفته در گوشی‌های خانواده‌ی آیفون 12، یعنی A14 Bionic، استفاده خواهد کرد. چنین پردازنده‌ای می‌تواند قدرت پردازشی موردنیاز کاربران آیفون SE 3 را تا چند سال تأمین کند.

در این زمینه بخوانید:

آیپد ایر 5 اپل هم انتظار می‌رود همان فرم‌فاکتور مدل پیشین را داشته باشد؛ اما این بار به پردازنده‌ی قدرتمند A15 Bionic برخوردار باشد. اپل پیش‌تر از A15 Bionic در گوشی‌های سری آیفون 13 بهره گرفته است. دوربین فیس‌تایم آیپد ایر نسل جدید به لنز فوق‌عریض و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. آیپد ایر 5 نیز از فلاش LED چهارگانه‌ی True Tone و قابلیت Center Stage و فناوری 5G بهره‌مند خواهد بود.

به نظر می‌رسد، اپل تصمیم گرفته محصولات محبوب خود را برای تعطیلات کنار بگذارد، از این روست که برخی از محصولاتی که در ابتدا انتظار می‌رفت پاییز رونمایی شوند را بهار معرفی می‌کند.

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز