رویدادی جدید در آکادمی دیجی نکست برگزار می شود

لست سکند

آکادمی دیجی نکست برای نخستین بار در روزهای هشتم، نهم و دهم تیرماه آخر هفته استارتاپی تچ ویکند را برگزار کرده است. این رویداد به صورت حضوری در سوله دیجی نکست اتفاق می‌افتد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد علاقه مند به حوزه استارتاپ و کارآفرینی می‌توانند با شرکت در این رویداد تجربه کار تیمی را پیدا کنند و در فضای استارتاپی قرار بگیرند. پایان این برنامه تیم‌های برتر انتخاب و این گروه‌ها وارد هفتمین کمپ استارتاپی دیجی نکست خواهند شد. براساس برنامه ارائه شده از این رویداد، روز اول افتتاحیه، کارگاه خلق ایده و تیم سازی اتفاق خواهد افتاد. روز دوم به کارگاه طراحی و توسعه مدل کسب و کار، تحقیقات بازار و ارائه به سرمایه گذار اختصاص دارد. در آخرین روز هم بررسی نهایی ارائه‌ها با کمک منتورها، داوری تیم‌ها و اختتامیه اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دامنه فعالیت دیجی نکست

دیجی نکست، به عنوان مرکز نوآوری گروه دیجی کالا، با هدف توانمندسازی افراد مستعد و علاقمند به خلق ارزش، نوآوری و تکنولوژی‌های پیشرفته، فعالیت دارد. به همین منظور دیجی نکست انواع کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کند. هم اکنون دوره‌های «بوت کمپ مهندسی یادگیری ماشین» و «بازاریابی دیجیتال داده محور» در حال برگزاری هستند.

این مجموعه هر ساله در دو نوبت زمستان و تابستان برنامه‌ای با عنوان «کمپ استارتاپی دیجی نکست» دارد. در هر کمپ استارتاپی افراد شرکت کننده در ابتدا باید تیم تشکیل بدهند و روی ایده استارتاپی خود شروع به کار کنند. در نتیجه پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این فرآیندها، تیم به محصول اولیه رسیده و از دیجی نکست جذب سرمایه می‌کند. هم اکنون هفتمین کمپ استارتاپی دیجی نکست در حال برگزاری است و علاقمندان و افراد دارای ایده می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند. افراد برای ثبت نام در این رویداد 26 روز دیگر فرصت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالادیجی نکست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز