برگزاری اولین کنفرانس معماری داخلی ایران در هفته جاری

لست سکند

نخستین کنفرانس معماری داخلی ایران: افق 1410، چهارشنبه هفته جاری، همزمان با روز جهانی معماری داخلی، از ساعت 16 تا 20 در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می‌شود. برگزارکننده این رویداد پایگاه خبری فضای نو به همراه کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، «کنفرانس معماری داخلی ایران: افق 1410» با هدف تبیین چارچوب و راه پیش روی معماری داخلی در ایران با استناد به تجارب و اندیشه جمعی از پیشکسوتان، اساتید و حرفه مندان اتفاق خواهد افتاد. حامد مظاهریان، ریاست دانشکده‌های هنرهای زیبای دانشگاه تهران، به همراه آریونا ادوارد خاچاطوریان، امیرحسین اشعری، ساناز قائم مقامی و روشنک تهرانی در این رویداد حاضر شده و ارائه خواهند داشت. محمد کانی‌سواران، آرش مدنی و آرش خداداد دیگر شرکت کنندگان این کنفرانس خواهند بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدیریت این رویداد با حوریه موخر و دبیر جلسه نیز علی خادم‌زاده است. مجموعه‌های رنگین پروفیل کویر، برند رنگ جوتن، بوتیک لایتینگ تیسرا، برند سنگ آکو، راد نوسازه و همچنین انجمن صنفی معماران داخلی شیراز در برگزاری این کنفرانس مشارکت دارند.

تمامی علاقمندان به هنر معماری داخلی این امکان را دارند در رویداد مذکور شرکت داشته باشند. برای شرکت در این کنفرانس لازم به پیش ثبت نام نیست و این رویداد کاملا آزاد و رایگان برگزار می‌شود.

توجه همگان به معماری داخلی

روز معمار در تقویم داخلی سوم اردیبهشت ماه هر سال،مصادف با بزرگداشت شیخ بهایی، است. شیخ بهایی طراحی مسجد امام، گرمابه بهایی، کاریز بزرگ نجف آباد، ساعت آفتابی نجف و مسجد چهارباغ را برعهده داشت. ایران به دلیل داشتن معماران و هنر معماری ظریف در فضای داخلی و خارجی هر بنا، همواره مورد توجه هنرمندان و آرشیتکت‌های داخلی و خارجی قرار دارد. اما تاریخ روز جهانی معماری داخلی و بزرگداشت فعالان این عرصه، 25 ماه مه هر سال است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز