رونمایی 4 خودرو وارداتی روسی در تهران + عکس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حاشیه دومین نمایشگاه اوراسیا، چهار مدل خودروی روسی لادا توسط نیکا موتور رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، دو نسخه استیشن و سدان مدل ویستا، سدان اقتصادی گرنتا و شاسی بلند دو دیفرانسیل نیوا تراول از خودروهای تازه وارد روسی به بازار ایران به شمار می‌روند.

خودروسازی روسی لادا با خودروسازانی مثل فیات، داچیا و رنو همکاری داشته و در همین راستا به زودی شاهد حضور این خودروها در داخل کشور خواهیم بود. شرکت نیکا موتور 4 محصول پرفروش این خودرو را برای بازار ایران وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌ 4 خودرو وارداتی لادا

وستا: این خودرو در دو کلاس سدان و استیشن و بر پایه پلتفرم‌های رنو طراحی شده و از موتورهای 1.6 لیتری 8 سوپاپ و 16 سوپاپ برخوردار است. این خودرو همچنین به گیربکس 5 سرعته دستی مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

سدان گرنتا: این محصول به عنوان اقتصادی‌ترین گزینه وارداتی از این برند، بر پایه پلتفرم لوگان رنو طراحی شده است. گرنتا از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 90 اسب بخاری و گیربکس دستی 5 سرعته برخوردار است.

شاسی بلند نیوا: این خودرو نیز به عنوان یک خودرو دو دیفرانسیل شاسی مستقل ارایه شده است. خودرو مذکور موتور 1.7 لیتری و 83 اسب بخاری و گیربکس 5 سرعته دستی دارد.

به نقل از عصر خودرو، دو خودرو نیوا تراوال و وستا استیشن قبل از سایر محصولات لادا وارد بازار ایران شده و احتمالا تا پایان سال در سامانه عرضه می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد که قیمت پایه خودروهای روسی نسبت به سایر خودروهای هم کلاس، بالاتر باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز