رونمایی کیا کارنیوال با ظاهر جدید و پیشرانه هیبریدی + تصاویر

کیا کارنیوال مدل 2025 نخستین بار در نمایشگاه خودرو شیکاگو به نمایش گذاشته شد تا خریداران بدانند از مدل جدید این مینی‌ون پرطرفدار چه انتظاری باید داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سال 2025 یک پیشرانه هیبریدی و توربوشارژری به خط تولید کیا کارنیوال اضافه می‌شود، به این ترتیب، یک نسخه کم مصرف از این ون نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

در نسخه هیبریدی، موتور آشنای شش سیلندر و 3.5 لیتری جای خودش را به یک موتور 1.6 لیتری توربو-هیبریدی داده است. این موتور بنزینی در کنار یک موتور برقی 54 کیلوواتی قرار می‌گیرد که در مجموع 242 اسب بخار نیرو و 368 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. البته نسخه بنزینی با موتور شش سیلندر نیز که 287 اسب بخار قدرت دارد همچنان قابل خریداری است.

راز آسمان پایتخت

با توجه به این که از کیا کارنیوال مدل 2025 سال گذشته رونمایی شده است، مشتریان زیادی به سوی آن جذب شده‌اند و چهره جدیدش توانسته رضایت هواداران را به دست آورد. کابین داخلی کیا کارنیوال مدل 2025 مانند مدل‌های قبلی بسیار جادار و کاربردی است و بسته به نوع پیکربندی می‌تواند هفت تا هشت سرنشین را در خودش جا بدهد.

کمپانی کیا تاکنون قیمت کیا کارنیوال و کیا کارنیوال هیبرید مدل 2025 را به صورت رسمی اعلام نکرده است و آن طور که گفته می‌شود نسخه تمام برقی نیز اواخر تابستان امسال رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز